OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för att ge service, skapa goda kundrelationer och vill utvecklas inom merförsäljning? Vill du dessutom arbeta på vardagar med kontorstider? Då kanske du är vår nya kollega! I din roll som kundservicemedarbetare kommer du, för Comviq, att bistå kunder med ärenden som rör fakturafrågor, abonnemang samt produktfrågor. Du får mycket eget ansvar, men lämnas aldrig utan stöd tack vare den starka teamkänsla och höga engagemang från både kollegor och ledare
DETTA FÅR DU HOS TRANSCOM
På Transcom får möjlighet att utvecklas och växa som individ. Här kan du bygga en karriär, bland annat inom produktkunskap och ledarskap. Vi är stolta över att kunna säga att nästan alla tjänster hos oss har tillsatts av personer som en gång hade rollen som kundservicemedarbetare. Har du en drivkraft kan vi garanterat göra underverk.
Förmåner
Utöver ljusa lokaler, trevliga kollegor och engagerade ledare erbjuder vi även
Kollektivavtal
Tjänstepension
rikskortet
friskvårdsbidrag
utvecklingsmöjligheter
utbildning
möjlighet till provision.
DIN ROLL SOM KUNDSERVICEMEDARBETARE
I din roll som kundservicemedarbetare kommer du, för vår kund Comviq, att hantera inkommande samtal från privatkunder inom främst mobiltelefoni och bredband. Bland dina arbetsuppgifter kan du förvänta dig att exempelvis hjälpa till med att utföra en felsökning, besvara frågor om en faktura eller guida en nyfiken köpare fram till vilket mobilabonnemang som passar bäst.
I din roll strävar du efter att ge våra kunder en sömlös och förstklassig kundupplevelse, bland annat genom att säkerställa att kunden har rätt tjänst anpassat efter dennes behov. Som kundservicemedarbetare arbetar du därför kontinuerligt i samtalen med merservice/merförsäljning utifrån dina behovsanalyser. Du får mycket eget ansvar, men lämnas aldrig utan stöd tack vare tydliga rutiner, en stark teamkänsla och ett högt engagemang bland både kollegor och ledare.
KVALIFIKATIONER
Vi ser gärna att du har ett genuint intresse för att jobba med människor, är tydlig i din kommunikation och har lätt för att anpassa dig efter kundens olika behov och humör.
Utöver detta ser vi att du är:
Engelska flytande i tal och skrift
Svenska flytande i tal och skrift
Du måste vara över 18 år och gymnasieexamen är ett krav
För att du ska trivas ser vi att du är serviceminded, tålmodig och resultatorienterad. Tempot hos oss är högt, men alltid med en grym teamkänsla – på Transcom jobbar vi tillsammans.
ANSTÄLLNINGSFÖRHÅLLANDEN
Befattning: CSR (Customer Service Representative) Transcom
Arbetstid: Schemalagd arbetstid, med öppettider vardagar: 08:30-17:30
Anställningsgrad: 75-100%
Kollektivavtal: Unionen
Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader
Startdatum: 2022-01-10
Intervjuer genomförs löpande så skicka in din ansökan redan idag!
OM TRANSCOM 🌎
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 50 kontaktcenter i 23 länder på 33 språk (wow!). Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor.
Rekryteringsprocessen
Du behöver inte skicka något CV till oss. Efter att du fyllt i din ansökan via vår hemsida kommer du att få ett mail med 4 tester som är första steget i vår urvalsprocess. Vid godkända tester är nästa steg en telefonintervju.
Överensstämmer din profil med det vi söker, bjuder vi in dig till en av våra kandidatdagar. Där får vi möjlighet att berätta mer om tjänsten samtidigt som vi får lära känna dig bättre genom en personlig intervju.
För mer information om tjänsten, maila oss på jobb.sverige@transcom.com
Kontaktpersoner på detta företaget
HR Manager Nazanin Moheb
0704621845
Maria Carlström
0704621867
Rekryterare Darko Bogic
Darko Bogic