OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Våra kund värdesätter deras kunder mest av allt. Att förstå deras behov och önskemål är allt de gör. Och det är här du kommer in i bilden – genom att lyssna, förstå och erbjuda lösningar som inte bara fixar problemet utan levererar en upplevelse!
I rollen som Kundservicemedarbetare har du nära dialog med kollegor och din chef för att säkerställa att du håller en hög kvalité i varje kundkontakt. Du är en del i eftermarknadsteamet som säkerställer att befintliga kunder får stöd när de behöver nya tillbehör eller reservdelar till sina produkter. Så som i många branscher är eftermarknaden en viktig kanal för att bygga lojalitet och en viktig del i ditt uppdrag är att förvalta varje kontakt på ett sätt som både gör kunden nöjd och inspirerad.
Exempel på arbetsuppgifter:
- Du ansvarar för att hantera ärenden inom flera områden som t.ex. produkt-, leverans-, prisfrågor, orderläggning, e-handelssupport och givetvis rådgivning kring reservdelar.
- Din huvudsakliga källa till ärenden är telefon & ärendehanteringssystem, uppgifter kan också komma från andra källor.
- Du kommunicerar ofta med kunder som behöver stöd i att hitta rätt reservdel och du har tillgång till stödsystem med detaljerad produktinformation.
- Du ansvarar för att skapa nya affärer genom aktiv försäljning till de kunder du har kontakt med.
- Du, precis som dina kollegor, ansvarar för att alltid arbeta med förbättringar av processer och förväntas agera för att korrigera en process som skapar onödigt arbete.
Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.
Kvalifikationer
- Du har minst något års erfarenhet av Kundsupport / Kundservice.
- Meriterande om du har erfarenhet av teknisk rådgivning eller hushållsprodukter.
- Du talar och skriver svenska obehindrat.
- Du är tillgänglig för start 2020-10-01.
Personliga egenskaper
Du är entusiasmerande och har förmågan att använda frågeteknik för att få kunder att beskriva sitt behov. Du har en stor portion tålamod och visar engagemang genom din genuina nyfikenhet. Du älskar att engagera dina kollegor och är förmodligen den som drar ihop ditt team till AW. Du är företagsam och har i tidigare roller visat detta genom att inte bara hitta problemen, utan genom att ha drivit igenom förbättring där det behövts.
Vad vår kund kan erbjuda
Du har nu möjligheten att vara med och bidra till att förädla hur ett marknadsledande bolag kommunicerar med sina kunder, något du kommer ha stor nytta av under din karriär. Du blir en viktig del i ett team och möjligheterna att utvecklas är stora för den som engagerar sig. Du kommer arbeta innanför tullarna, en minut från närmsta tunnelbanestation. På kontoret finns tillgång till träningslokaler. Du kommer få introduktionsutbildning under dina första veckor.
Lön
Lön, enligt överenskommelse.
Tillträde och ansökan
Heltid. Vår kund önskar start 2020-10-01 och uppdraget löper t.o.m. 2020-12-31. Därefter finns stor möjlighet till förlängning och även överrekrytering. Du kommer var anställd som konsult via JobBusters hos vår kund under uppdraget.
Vänta inte med din ansökan, urval sker löpande. Vi ser fram emot din ansökan!
Sökord: Kundservice, Kundsupport,Support, Service.
Kontaktpersoner på detta företaget
Hanne Widemar
0723990919
Malin Jagerholm
08 410 38 998
Erika Bjäråker
0703732446
Erika Bjäråker
0703-732446
Elise Engström
0768-688595
Emelie Johansson Ljuhs
0723-990920
Malin Jagerholm
0706-69 57 21
Malin Jagerholm
070 669 57 21
Catrin Fjellström
08-41038997
Malin Jagerholm