OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundservicemedarbetare till Café Bar, Åby
Café Bar är på en spännande resa – gillar du kaffe & riktigt bra service?
Då kan det här vara uppdraget för just Dig.
Café Bars utbud består av ett stort urval av moderna kaffemaskiner och tillhörande högkvalitativa ingredienser, samt vatten- och varuautomater vilket gör att det finns lösningar för både det lilla och det större företaget. I vår relation med kunderna bidrar vi med mer än gott kaffe – vi är med och skapar energi på jobbet!
Rollen
Är du en god lyssnare som alltid strävar efter att tillhandahålla bästa möjliga service gentemot din kund? Då kan du vara rätt person för den här tjänsten! Som medarbetare på vår Kundserviceavdelning kommer du att ingå i ett sammansvetsat team på vårt Kompetenscenter i Åby.
I rollen som Kundservicemedarbetare kommer du att bli en nyckelperson när du varje dag tar emot inkommande samtal, mail och chatmeddelanden, distribuerar order, svarar på samt löser frågor gällande produkter, fakturor och avtal. Du kommer också hjälpa kunden med tekniska ärenden samt aktivt ägna dig åt merförsäljning genom att berätta om våra kampanjer och produkter.
Allt för att uppfylla vårt kundlöfte – att vara kundens bäste vän!
Erfarenheten
Vi söker dig som är gymnasieutbildad och har hunnit skaffa dig några års arbetslivserfarenhet, gärna ifrån roller där kundmötet varit i fokus. Du behärskar det svenska språket till fullo och uttrycker dig väl i både tal och skrift. Du är van att arbeta i olika datasystem och kan med lätthet hantera olika digitala verktyg.
Personen
För att trivas tillsammans ser vi att du är en ödmjuk person som med positiv attityd sprider glädje till kollegor och kunder. Du brinner för kundmötet och är duktig på att skapa relationer via telefon. Du är en problemlösare ut i fingerspetsarna och har förmågan att få varje kund att känna sig speciell. Du är förtroendeingivande, initiativrik och gillar att prestera när det händer mycket! Du har ett intresse för tekniska lösningar och äger förmågan att på ett pedagogiskt sätt guida kunder i tekniska ärenden.
Du har såklart precis som oss - en stor passion för riktigt gott kaffe och alla härliga smaker!
Kulturen
På Café Bar har vi tre värdeord som alltid finns med i alla beslut, stora som små. För att nå våra mål och uppfylla vår vision så är våra värderingar grunden och det som driver oss framåt. Genom dessa vill vi att du är med och bygger vår kultur samt levandegör det i mötet med kollegor och kunder varje dag.
• Glädje – att skratta ihop med varandra och visa uppskattning är något vi ibland tar för självklart, hos oss är det både viktigt & naturligt att vi har kul på jobbet.
• Kompetens – inom vårt bolag krävs många olika kompetenser för att få till en perfekt lösning. Rätt person på rätt plats är därför avgörande, att man alltid får möjlighet att utvecklas inom sitt gebit ser vi som både nödvändigt och utvecklande.
• Lönsamhet – när vi tjänar pengar kan vi utveckla nya spännande lösningar, hitta nya affärsformer, utveckla och skräddarsy nyheter men framför allt kan vi garantera en riktigt bra kopp under en lång tid framöver.
Vi är ett hårt arbetande team över hela landet som känner stolthet över att kunna lösa våra kunders utmaningar. Engagemang ger glädje, och glädje ger effektivitet med nöjda kunder som resultat.
Tjänsten är tillsvidare på heltid. Arbetstiderna är förlagda under vardagar. Sista ansökan är 31 oktober.
I denna rekrytering arbetar vi med löpande urval, därför rekommenderar vi att du ansöker så snabbt som möjligt, gärna redan idag!
Har du frågor om rollen så är du välkommen att kontakta kundservicechef Ulrika Lindh på 077-520 50 50.
Café Bar är på en spännande resa - kundlöftet och passionen har sedan start varit att alltid till alla servera den perfekta koppen kaffe, oavsett var du befinner dig i Sverige. År 2017, i samband med företagets 30-årsjubileum, återtogs ursprungsnamnet Café Bar.
Företaget är svenskt och omsätter drygt 360 miljoner, är rikstäckande och består av 185 anställda på 25 orter, allt med syfte att komma nära kunden. Café Bar bygger upp och driver obemannade caféer som levererar kaffe, te, vatten, nötter, torkad frukt och andra produkter som ger energi och glädje åt medarbetarna under en arbetsdag. Samtliga produkter och vår service är av högsta klass och vi har alltid egen personal med hög kompetens som utför samtliga delar av leveransen till kundens café. Café Bars kundserviceavdelning är placerad i Åby och supporterar kunder och kollegor över hela landet via framförallt telefon, mail och chat. Kundserviceavdelningen leds av en kundservicechef och består av ytterligare fem kundservicemedarbetare.
För mer info - www.cafebar.se
Genom Simonssongruppen har Café Bar en stark och långsiktig ägare med ett stort nätverk av företag och personer verksamma inom olika branscher.
För mer info - www.simonssongruppen.se