Kundservicemedarbetare till Com Hem i Härnösand

Kundservicemedarbetare till Com Hem i Härnösand

Arbetsbeskrivning

Just nu söker vi framtida stjärnor till jobb inom kundsupporten till Com Hem Härnösand. Här får du möjligheten att arbeta på en trevlig arbetsplats och bygga erfarenhet tillsammans med ett härligt gäng. Låter det spännande?

Vad går arbetet ut på?

Ditt uppdrag som konsult hos oss kommer att utföras hos en Com Hem i Härnösand där du bland annat kommer att ge professionell service och support, ta emot inkommande samtal och mejl och arbeta med felsökning och problemlösning. Utöver det ingår det i dina arbetsuppgifter att arbeta med försäljning. Anställningen inleds med en introduktionsutbildning på 4 veckor där du får lära dig det du behöver veta för att komma igång med jobbet på bästa sätt.

I jobbet ingår till exempel att

* svara i telefon
* hjälpa kunder som har problem
* göra felsökningar
* svara på mejl
* ge service i världsklass
* försäljning.

Tjänsten är på heltid med en inledande provanställning om sex månader och uppdraget startar under mars. Arbetstiderna är varierande där kvällar och helger är vanligt förekommande. Com Hem har öppet 8-19 på vardagar och 9-18 på helger. Du arbetar inom ramen av dessa öppettider. Du har en timlön enligt kollektivavtal och en fast inkomst varje månad. Utöver detta finns en rörlig del i form av säljprovision och bonus för kundnöjdhet. Com Hem tillämpar inget tak på sin provision utan är du en högpresterare kan du tjäna riktigt bra.

Din profil
Är du den vi söker?

För att lyckas i den här rollen är det viktigt att du uppskattar variation och har lätt för att möta nya människor och situationer. Vi tror att du som uppskattar känslan av att ge riktigt god service kommer att trivas väldigt bra i den här rollen, och vi tar för givet att du alltid är mån om att göra ett bra jobb. Viss erfarenhet av att arbeta med service och försäljning kommer att vara till stor hjälp i arbetet för din egen del, men har du inte det blir startsträckan helt enkelt bara lite längre.

Vi välkomnar framför allt dig med goda kunskaper inom service, försäljning och kundsupport att söka tjänsten, och ser även gärna att du har erfarenhet av att arbeta med service och försäljning. Om du har erfarenhet av liknande arbete, behärskar andra språk utöver svenska och engelska och har arbetat med försäljning tidigare ser vi det som meriterande.


Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av StudentConsulting men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Låter detta intressant? Vi arbetar löpande med urval och intervju.

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Isabelle Karlsson
+46101224623
Emilia Johansson
+46101224597
Fredrik Åberg
+46101224864
Eleonor Åkerlund
+46101224638
Kristoffer Göthberg
+46101224670
Elin Wiberg Lif
+46101224569
Ida Holmer
+46101224433
Joel Rydström
+46101224243
Joanna Melander
+46101224629
Pontus Geijer
+46101224584

Sammanfattning

  • Arbetsplats: StudentConsulting
  • 10 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 februari 2020
  • Ansök senast: 15 mars 2020

Besöksadress

Murarevägen 30
None

Postadress

Murarevägen 30
FALKENBERG, 31136

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024