Kundservicemedarbetare till Comhem

Kundservicemedarbetare till Comhem

Arbetsbeskrivning

VI ÄR TRANSCOM
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 50 kontaktcenter i 21 länder på 33 språk (wow!). Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem.


DIN ROLL
I din roll som kundservicemedarbetare kommer du, för vår kund Com Hem , att hantera inkommande samtal inom TV, bredband, telefoni och försäljning. Du strävar efter att ge våra kunder en sömlös och förstklassig kundupplevelse, bland annat genom att säkerställa att kunden har rätt tjänst anpassat efter dennes behov. Som kundservicemedarbetare arbetar du därför kontinuerligt i samtalen med merservice/merförsäljning utifrån dina behovsanalyser. Du får mycket eget ansvar, men lämnas aldrig utan stöd tack vare tydliga rutiner, en stark teamkänsla och ett högt engagemang bland både kollegor och ledare.


DINA SUPERKRAFTER
Vi söker dig som är målinriktad och stresstålig i ditt arbete, är viljestark i din kommunikation och har lätt för att anpassa dig efter kundens olika behov och humör. Utmaningen inom kundservice är att prestera med rätt attityd och att ge ett kundbemötande i världsklass, och samtidigt leverera bästa möjliga resultat varje dag. Personlig lämplighet har en stor betydelse när vi gör vår bedömning.
Utöver detta ser vi att du har följande kompetenser:
Engelska flytande i tal och skrift
Svenska flytande i tal och skrift
Gymnasieexamen
Tidigare erfarenhet inom service och försäljning är meriterande.



DETTA FÅR DU
På Transcom får du möjlighet att utvecklas och växa som individ. Här kan du bygga en karriär, bland annat inom sälj, produktkunskap, ledarskap och säljcoaching. Din anställning startar med en 3 veckors grundutbildning på distans, där du får lära dig verktygen du behöver i rollen. Vi är stolta över att kunna säga att nästan alla tjänster hos oss har tillsatts av personer som en gång hade rollen som kundservicemedarbetare. Har du en drivkraft kan vi garanterat göra underverk tillsammans!
Förmåner
Utöver ljusa lokaler, trevliga kollegor och engagerade ledare erbjuder vi även
kollektivavtal
tjänstepension
rikskortet
friskvårdsbidrag
utvecklingsmöjligheter
utbildning
Fast grundlön med möjlighet till provision.



ANSTÄLLNINGSFÖRHÅLLANDEN
Befattning: CSR (customer service representative) Transcom.
Arbetstid: Schemalagd arbetstid, med öppettider vardagar: 08:00-19:00. Helger 09:00-15:00
Anställningsgrad: 80%.
Kollektivavtal: Call/Contact Center och Marknadsundersökningsföretag
Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader
Startdatum: 25 januari


REKRYTERINGSPROCESSEN
Du behöver inte skicka något CV till oss.
Direkt efter att du fyllt i din ansökan kommer du istället att få ett mail med 4 tester som är första steget i vår urvalsprocess. Vid godkända tester är nästa steg en telefonintervju.
Överensstämmer din profil med den vi söker, så bjuder vi in dig till en av våra kandidatdagar. Där får vi möjlighet att berätta mer om tjänsten, och vi får lära känna dig bättre genom en personlig intervju.

Intervjuer genomförs löpande och tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag!

För mer information om tjänsten, vänligen kontakta:
jobb.sverige@transcom.com


#jobbjustnu

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryterare Moa Skoglöf
016-5413067 070-4621983
Unionen Per Johansson
070-46219
Unionen Per Johansson
070-462198
Per Johansson
070-462198
HR Manager Sofia Wunderlich

HR Manager Sofia Wunderlich
070-462 19 83
HR assistent Jens Hultqvist
070-462 19 83
HR Manager Sofia Wunderlich
070-462 51 05
HR Assistent Jens Hultqvist

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Transcom AB Eskilstuna Eskilstuna
  • 9 platser
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 december 2020
  • Ansök senast: 18 januari 2021

Besöksadress

Kungsgatan 69
Eskilstuna

Postadress

Box 88
Eskilstuna, 63221

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024