OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
VI ÄR TRANSCOM
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 50 kontaktcenter i 21 länder på 33 språk (wow!). Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor.
DIN ROLL SOM VÄRLDENS BÄSTA KUNDSERVICEMEDARBETARE
I din roll som kundservicemedarbetare kommer du, för vår kund Com Hem, att hantera inkommande samtal inom TV, bredband, telefoni och försäljning. Du får mycket eget ansvar, men lämnas aldrig utan stöd tack vare den starka teamkänsla och höga engagemang från både kollegor och ledare.
DETTA FÅR DU
På Transcom får du möjlighet att utvecklas och växa som individ. Här kan du bygga en karriär, bland annat inom sälj, produktkunskap, ledarskap och säljcoaching. Din anställning startar med en 2 veckors grundutbildning på distans där du får lära dig verktygen du behöver i rollen. Vi är stolta över att kunna säga att nästan alla tjänster hos oss har tillsatts av personer som en gång hade rollen som kundservicemedarbetare. Har du en drivkraft kan vi garanterat göra underverk tillsammans!
Dina förmåner
Utöver trevliga kollegor och engagerade ledare erbjuder vi även
kollektivavtal
tjänstepension
friskvårdsbidrag
rikskortet
utvecklingsmöjligheter
utbildning
fast grundlön med möjlighet till provision.
DINA SUPERKRAFTER
Vi söker dig som är målinriktad och stresstålig i ditt arbete, är viljestark i din kommunikation och har lätt för att anpassa dig efter kundens olika behov och humör. Utmaningen inom kundservice är att prestera med rätt attityd och att ge ett kundbemötande i världsklass, och samtidigt leverera bästa möjliga resultat varje dag. Personlig lämplighet har en stor betydelse när vi gör vår bedömning.
Utöver detta ser vi att du har följande kompetenser:
Engelska flytande i tal och skrift
Svenska flytande i tal och skrift
Du måste vara över 18 år och gymnasieexamen eller motsvarande är ett krav
ANSTÄLLNINGSFÖRHÅLLANDEN
Befattning: CSR (Customer Service Representative) Transcom
Arbetstid: Schemalagd arbetstid, med öppettider vardagar 08:00-19:00 och helger 09:00-18:00
Anställningsgrad: 80%
Startdatum: 21 september
Kollektivavtal: Unionen.
Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader
REKRYTERINGSPROCESSEN
Du behöver inte skicka något CV till oss.
Direkt efter att du fyllt i din ansökan kommer du istället att få ett e-mail med 4 tester som är första steget i vår urvalsprocess. Vid godkända tester är nästa steg en telefonintervju.
Överensstämmer din profil med den vi söker, så bjuder vi in dig till en av våra kandidatdagar. Där får vi möjlighet att berätta mer om tjänsten, och vi får lära känna dig bättre genom en personlig intervju.
Intervjuer genomförs löpande så skicka in din ansökan redan idag!
För mer information om tjänsten, vänligen maila oss på jobb.sverige@transcom.com.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryterare Moa Skoglöf
016-5413067
070-4621983
Unionen Per Johansson
070-46219
Unionen Per Johansson
070-462198
Per Johansson
070-462198
HR Manager Sofia Wunderlich
HR Manager Sofia Wunderlich
070-462 19 83
HR assistent Jens Hultqvist
070-462 19 83
HR Manager Sofia Wunderlich
070-462 51 05
HR Assistent Jens Hultqvist