Kundservicemedarbetare till Customer Success!

Kundservicemedarbetare till Customer Success!

Arbetsbeskrivning

Brinner du för att leverera service i världsklass och vill testa dina vingar på Sveriges vassaste tech-bolag? Vi letar efter dig som vill ansluta dig till vårt grymma Customer Success-team! Du är ett proffs på att vända varje negativ kundupplevelse till en positiv, och du finns alltid där för våra kunder i vått och torrt. För att lyckas och trivas i rollen tror vi att du gillar när det går undan, ja vi menar verkligen att det går undan! Är du dessutom en fena på att förmedla service i antingen skrift eller tal kommer vi nog komma bra överens. Så, är du laddad att slänga dig in och vara med på vår snabba resa? Come join the fun!

Vi söker agenter som kan arbeta 25%, 50%. Vi har öppet alla dagar i veckan året runt mellan kl 07.00 - 23.30. Därför är det viktigt att du kan tänka dig att arbeta dag, kväll, helg samt röda dagar.

VAD DU KOMMER (MEN INTE UTESLUTANDE) ATT GÖRA

- Besvara frågor och bemöta kunder via mail och chatt
- Vara behjälplig när våra partners (restaurangerna) stöter på problem
- Vara en support gentemot våra riders och kurirer när de levererar mat såsom trafikledning och andra uppkommande frågor
- Arbeta i våra system för chatt, mail, trafikledning och rapportering


VEM DU ÄR

- Lösningsorienterad - Troligen ser du ett problem som en rolig utmaning att sätta klorna i!
- Serviceinriktad - Älskar du att leverera service i världsklass? I så fall kommer vi nog funka bra ihop!
- Kommunikativ - Förutom att du är duktig på att kommunicera med dina kollegor är du även vass i skriftlig kommunikation
- Strukturerad - Givetvis är det även viktigt att du kan arbeta med struktur så att saker inte faller mellan stolarna
- Sist men absolut inte minst kommer du in med stor empati och kan sätta dig in i olika personers situationer och känslor


KVALIFIKATIONER

- Du har en gymnasial utbildning
- God systemvana
- Du kan kommunicera på svenska och engelska flytande i tal och skrift
- Andra språk kommer vara meriterande
- Det är även meriterande om du tidigare har arbetat inom kundservice


VILKA VI ÄR

Vi på foodora är ett gäng matälskare som drivs av att skapa framtidens leveranstjänst, där ödmjukhet, innovation och team work står oss allra närmast om <3. Vi bryter just nu ny mark för vad en leveranstjänst faktiskt är och uppfattas, därför är högt tempo och flexibilitet vardagsmat för oss - varje dag är (på riktigt) inte den andra lik!

Vi på foodora är människor från olika bakgrunder, med olika erfarenheter i bagaget och med vitt skilda synsätt och idéer. Det här ser vi som självklarheter, då vi helt och fullt tror att mångfald bygger grunden till vår kultur och framgång. Vi är stolta att kunna vara en arbetsgivare för människor från alla världens hörn och samtidigt utmärka oss som en av de snabbast växande bolagen inom LMD*!

För oss är det också viktigt att snabb tillväxt och framgång inte sker på bekostnad av vårt hållbarhetsarbete. Sedan januari 2020 är vi koldioxidneutrala, inte bara i Sverige utan i hela vår europeiska verksamhet, och våra mål inför framtiden är högt satta för att bli ledande för hållbarhet inom branschen. Allt från att ta fram fler elfordon i våra leveranser till att lyfta fler miljömässiga alternativ på vår vår plattform - vi är vill stå för en grön framtid! Vill du vara med? :)

LMD står för Last Mile Delivery. Den här, och många andra nördiga förkortningar, får du lära dig när du börjat hos oss.

FÖRMÅNER

- Friskvårdsbidrag
- Personalrabatt på foodora (wohoo!)
- Tjänstepension, inkl. premiebefrielseförsäkring, samt olycksfall- och livförsäkring
- Benify
- Grymma AW’s och fester (vi alla längtar tills det är möjligt igen)!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Foodora AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 december 2021
  • Ansök senast: 20 maj 2022

Besöksadress

Storgatan 33C
Stockholm

Postadress

Storgatan 33C
Stockholm, 11455

Liknande jobb


26 november 2024

26 november 2024

26 november 2024