Kundservicemedarbetare till dormakaba!

Kundservicemedarbetare till dormakaba!

Arbetsbeskrivning

Välkommen till en framtid där ditt engagemang skapar enastående kundupplevelser! Om du brinner för att hjälpa kunder, lösa utmaningar och vara en del av något större, då är det här din plats att vara på. Låt oss tillsammans öppna dörren till en spännande resa inom världen av enastående kundservice!

OM DORMAKABA:

Vi på dormakaba är dedikerade till att skapa en tryggare och mer effektiv vardag för människor världen över. Genom över 150 år av expertis inom åtkomst och säkerhet, utvecklar vi kontinuerligt de bästa produkterna och lösningarna för skolor, arenor, flygplatser, sjukhus och andra platser där människor möts. Hos oss får du inte bara ett jobb, utan möjligheten att påverka och forma din arbetsdag med stöd av engagerade kollegor och kunder. Hos dormakaba blir du en del av en givande arbetsplats, där ansvar och frihet går hand i hand.

OM TJÄNSTEN:

Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att skapa enastående kundupplevelser. Du kommer att arbeta med större säkerhetsprodukter, som exempelvis karuselldörrar, glasdörrar vid säkerhetskontroll på flygplatser samt andra omfattande säkerhetslösningar.

I samband med det kommer du att arbeta med att täcka hela kundflödet - från kontakt, beställning till leverans och övrig support. Du tar emot och registrerar produktorder och reklamationer, samt stödjer kunder med produktval och relaterade frågor. I rollen är du en viktig knytpunkt i organisationen, nära säljteam och andra centrala funktioner.

Genom proaktivt, uppsökande arbete med en dedikerad kundbas bidrar du även till försäljningsökning och mervärde för kunden. Deltagande i säljevent och mässor förekommer även i tjänsten.

VI SÖKER DIG:

Som har en stark passion för kundbemötande och brinner för att hjälpa kunder och lösa deras problem. Du trivs i sociala sammanhang och har en förmåga att skapa värdefulla nätverk. Ansvarstagande och självsäkerhet präglar dig och ditt arbetssätt.

Vi ser gärna att du har en teknisk bakgrund, och har arbetat med service eller relevant bakgrund från tidigare. Tekniskt kunnande och intresse är en väsentlig del för rollen.

För att passa i rollen ser vi att du:

• Har erfarenhet inom teknik, kundservice och/eller försäljning.
• Har en god system- och datavana.
• Talar och skriver svenska och engelska obehindrat.
• En fullständig gymnasieexamen.

Meriterande för rollen är:

• Erfarenhet av SAP och/eller CRM-system.
• Eftergymnasial utbildning inom administration, kundservice, fastighet, försäljning eller liknande.



PRAKTISK INFORMATION:

Start: Enligt överenskommelse
Placering: Göteborg (möjlighet till hybridarbete)
Anställningsform: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning
Arbetstider: Måndag till fredag, kl. 8:00-16:30 (fredagar: 15:30)
Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sidan fullt ut i din utveckling.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad konsultchef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz!

ANSÖKAN
Vi genomför tester i vår rekryteringsprocess. Testet skickas till din mail direkt efter utförd intervju och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Se gärna filmen om vår rekryteringsprocess.
Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 oktober 2023
  • Ansök senast: 17 november 2023

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024