OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Loyalty Nordic AB rekryterar: Kundservicemedarbetare till Dplay - Deltid
Loyalty är den tidigare TM-avdelningen till Bring Dialog Norge. Verksamheten startades redan 1995 under namnet talk2me. Idag har Loyalty över 270 duktiga medarbetare i Norden. Vi har specialiserat oss på Nyförsäljning B2B, Mötesbokning, Kundvård, Antichurn och Kundservice. Vi sitter i en professionell miljö mitt i Solna Centrum i Stockholm. Tillsammans med våra kunder utvecklar vi koncept och lösningar som skapar försäljningsresultat och långvariga kundrelationer.
Är du en stjärna på service & intresserad av film, sport eller serier? Vi växer fort och söker fler kollegor till vårt kundservice-team för streamingtjänsten Dplay. Vi söker dig som är tillgänglig inom kort och vill arbeta långsiktigt på deltid, 2-3 pass per vecka!
Dina arbetsuppgifter:
- Ge support och service till Dplays kunder via inkommande samtal
- Hantera varierade ärenden som exempelvis: beställning, uppsägan, ändring av abonnemang, teknisk support, generella frågor
- Vara med och testa, utveckla och sätta rutiner för ett framgångsrikt kundservice-team
Vi söker dig som:
- Är strukturerad och kan hålla bra koll på dina olika ärenden
- Är positiv och har en bra energi som smittar av sig på dina kunder och kollegor
- Tycker det är roligt att hjälpa till och ge god service
- Är ansvarsfull och tycker det är viktigt att leverera med hög kvalité
- Är flytande i svenska både i tal och skrift samt har fullständig gymnasiekompetens
Meriterande är det om du har tidigare erfarenhet av kundservice eller annat serviceinriktat arbete!
Vi erbjuder:
- Arbete med en välkänd uppdragsgivare inom streamingtjänster, Dplay.
- Konkurrenskraftig fast timlön och Ob-tillägg på helger
- Arbetstider på vardagar och helger mellan 12.00 – 22.00.
- Arbete på ett familjärt kontor där vi snabbt lär känna varandra och tar in nya i gemenskapen
- Möjligheten att vara med i en nystartad kundservice
Varmt välkommen med din ansökan!