Kundservicemedarbetare till Dplay - Deltid på Loyalty Nordic AB

Arbetsbeskrivning

Loyalty Nordic AB rekryterar: Kundservicemedarbetare till Dplay - Deltid


Loyalty är den tidigare TM-avdelningen till Bring Dialog Norge. Verksamheten startades redan 1995 under namnet talk2me. Idag har Loyalty över 270 duktiga medarbetare i Norden. Vi har specialiserat oss på Nyförsäljning B2B, Mötesbokning, Kundvård, Antichurn och Kundservice. Vi sitter i en professionell miljö mitt i Solna Centrum i Stockholm. Tillsammans med våra kunder utvecklar vi koncept och lösningar som skapar försäljningsresultat och långvariga kundrelationer.




Är du en stjärna på service & intresserad av film, sport eller serier? Vi växer fort och söker fler kollegor till vårt kundservice-team för streamingtjänsten Dplay. Vi söker dig som är tillgänglig inom kort och vill arbeta långsiktigt på deltid, 2-3 pass per vecka! 

Dina arbetsuppgifter:

- Ge support och service till Dplays kunder via inkommande samtal

- Hantera varierade ärenden som exempelvis: beställning, uppsägan, ändring av abonnemang, teknisk support, generella frågor

- Vara med och testa, utveckla och sätta rutiner för ett framgångsrikt kundservice-team

Vi söker dig som:

- Är strukturerad och kan hålla bra koll på dina olika ärenden

- Är positiv och har en bra energi som smittar av sig på dina kunder och kollegor

- Tycker det är roligt att hjälpa till och ge god service

- Är ansvarsfull och tycker det är viktigt att leverera med hög kvalité

- Är flytande i svenska både i tal och skrift samt har fullständig gymnasiekompetens

Meriterande är det om du har tidigare erfarenhet av kundservice eller annat serviceinriktat arbete!

Vi erbjuder:

- Arbete med en välkänd uppdragsgivare inom streamingtjänster, Dplay.

- Konkurrenskraftig fast timlön och Ob-tillägg på helger

- Arbetstider på vardagar och helger mellan 12.00 – 22.00.

- Arbete på ett familjärt kontor där vi snabbt lär känna varandra och tar in nya i gemenskapen

- Möjligheten att vara med i en nystartad kundservice 

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Loyalty Nordic AB
  • 5 platser
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 juni 2020
  • Ansök senast: 10 juli 2020

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024