OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du på jakt efter nästa jobb inom service och support? Trivs du med ett varierat arbete med kunden i fokus? Då har vi jobbet för dig!
Om företaget
Dukaten ska vara en ledande aktör i strategiska mobilitetsprojekt samt parkering och vår vision är att skapa smidiga lösningar för ett tillgängligt Linköping i ständig rörelse. Vi arbetar i nära samarbete med andra aktörer inom offentlig sektor, näringslivet samt forskningen för att skapa möjligheter för människor att förflytta sig så smidigt och hållbart som möjligt i staden.
Dukaten är ett dotterbolag till Sankt Kors Fastighets AB som ägs till 100 procent av Linköpings kommun. Vi präglas av en företagskultur som är icke hierarkisk, tillåtande och prestigelös. Vi jobbar visions- och värderingsstyrt med hög grad av tillit och där alla medarbetare förväntas ta stort eget ansvar. Trivs du med det trivs du hos oss.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer ha en av våra viktigaste roller på Dukaten, kundservice. Du möter våra kunder via mail och telefon och genom din kompetens och lyhördhet vägleder du kunden i såväl tekniska frågor, som exempelvis parkeringsärenden, som abonnemangsfrågor och tjänster. Du kommer även arbeta med olika typer av administrativa uppgifter. Det ska kännas enkelt och tryggt att vara kund hos oss och den känslan skapar du genom bra dialog och en förståelse för kundens situation.
Vår kundservice är länken mellan våra kunder och vårt serviceteam, med vilket vi har ett nära samarbete. Kommunikation, service och problemlösning präglar vår vardag och du behöver kunna se saker ur både vårt och kundens perspektiv för att på så sätt uppnå bästa resultat och kundupplevelse.
Vårt kontor ligger i Linköping och det är där du kommer ha din arbetsplats.
Din profil
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi ser därför att du är en social lagspelare med ett driv och en nyfikenhet för tekniska lösningar. Du trivs med telefonen som arbetsverktyg och kundservice via telefon och mail faller sig naturligt för dig. Du är van vid att möta och hantera olika typer av personer och situationer.
För dig är det en självklarhet att komma med initiativ och du drivs av en händelserik vardag. Vidare är du van att driva ditt arbete framåt självständigt och trivs i en arbetsmiljö där du får möjlighet att ta ansvar.
Du behöver ha erfarenhet av arbete inom kundservice av någon form, minst gymnasieutbildning och goda kunskaper i Office-paketet.
Du behärskar svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift.
Vi erbjuder dig:
Hos oss får du en trygg och rolig arbetsplats med kompetenta och hjälpsamma kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap. Eftersom vi vill skapa bästa möjliga förutsättningar för dig att lyckas i din roll börjar din medarbetarresa med en gedigen introduktionsutbildning. Vi är måna om dig och därför erbjuds du trygga och utvecklande förmåner såsom kollektivavtal, försäkringar, friskvårdsbidrag, m.m.
Ansökningsförfarande
I denna rekrytering samarbetar vi med Skill. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.
Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Susanne Öman, 013-32 94 08. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Välkommen med din ansökan!
Om oss
Skill är ett modernt kompetensföretag med ett brett tjänsteutbud inom rekrytering, bemanning, hr-tjänster och kompetensutveckling. Vi har en stark kundbas i teknik- och industriföretag samt inom IT och tech.
Rätt människor, på rätt plats, kan förändra allt – och när människor växer, växer företag.
People change – everything.