OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Rollen
EasyPark behöver förstärka sitt grymma kundservice-team och kanske är det just du de söker? På EasyPark präglas miljön av teamanda och engagemang där man jobbar mot gemensamma mål. I teamet sitter idag ungefär 20 stycken härliga personer som alla drivs av att ge bästa möjliga service till EasyParks kunder.
I rollen som Kundservicemedarbetare kommer du har arbetsuppgifter som:
- Ta emot och registrera felanmälningar
- Ge support och besvara frågor till kunder som hör av sig på mail och telefon
- Registrera nya kunder
- Hantering av fakturafrågor
- Andra administrationsuppgifter kan förekomma
Om Dig
Vi söker dig som har ett brinnande intresse och känsla för kundservice. Du är en lagspelare som ser proaktivitet som en självklarhet för att ge kunden bästa möjliga hjälp. För att lyckas i denna roll ser EasyPark gärna att du tidigare:
- Erfarenhet från något serviceyrke
- Erfarenhet av kundkontakt via telefon
- Flytande språkkunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
I denna rekrytering har EasyPark valt att samarbeta med Next u. Tjänsten är till en början ett konsultuppdrag på 6 månader där man är anställd hos oss på Next u, men jobbar ute hos EasyPark. För rätt person finns det självklart en chans att bli övertagen av EasyPark.