OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
EasyPark söker just nu sin nästa stjärna till deras härliga team i Stockholm!
Om tjänsten:
Du kommer vara en del av EasyParks servicecenter och ingå i ett team på 20 personer. I rollen som kundservicemedarbetare ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon samt mail. Dina dagar kommer bestå av att besvara och lösa inkommande kundärenden gällande EasyParks app, felparkerade bilar samt göra felanmälningar och säkerställa att ärendet hanteras rätt.
Vem är du?
Du som söker denna roll passar in på följande:
Brinner för kundservice och sätter alltid kunden i fokus
Du drivs av att jobba mot uppsatta mål
Du kan ha många bollar i luften och kan arbeta i flera olika system samtidigt
Du trivs i högt tempo och är stresstålig
Du är kommunikativ och en teamspelare
Gillar att hitta egna lösningar
Vanliga arbetsuppgifter:
Ta emot och registrera felanmälningar
Ge support och besvara frågor till kunder som hör av sig på mail och telefon
Registrera nya kunder
Hantering av fakturafrågor
Övriga administrationsuppgifter kan förekomma
Vi söker dig som har ett brinnande intresse och känsla för kundservice. Du är en lagspelare som ser proaktivitet som en självklarhet för att ge kunden bästa möjliga hjälp. För att lyckas i denna roll ser EasyPark gärna att du har:
Gymnasieutbildning
God datorvana
Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift
Erfarenhet av serviceyrke
Start: Omgående
Omfattning: Heltid, provanställning 6 månader
Placering: Stockholm
Arbetstider: 08:00 - 17:00 / 07:00 - 16:00
EasyPark AB har ett samarbete med Kraftsam så externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligt men bestämt. Vid frågor kontakta liza.diakova@kraftsam.se
Varmt välkommen med din ansökan!