Kundservicemedarbetare till EasyPark i Värtahamnen!

Arbetsbeskrivning

Är du ute efter nya möjligheter i en internationell arbetsmiljö och trevliga kollegor? Workz söker tillsammans med EasyPark fler kollegor till att bygga världens största marknadsplats för parkering. EasyPark erbjuder dig en unik möjlighet att bli en del av ett snabbväxande teknikdrivet företag som kännetecknas av entreprenörskap, innovation och framåtanda.

 

OM EASYPARK

EasyPark är ett innovativt företag som ligger i framkant både tekniskt och kundservicemässigt inom mobilparkering. De sätter ett stort värde på både kunder och egen personal. Stora möjligheter att vidareutvecklas inom bolaget i och utanför Sverige, finns för rätt personer. 

OM TJÄNSTEN

Som kundservicemedarbetare på EasyPark kommer du tillsammans med dina kollegor att besvara inkommande samtal, mail från kunder, chatt, sociala medier, registrering av nya kunder, hantera fakturafrågor och övrig administration. EasyPark tillhandahåller en mobiltjänst för bilister som vill förenkla sin tillvaro genom att skapa en bekvämare, säkrare och effektivare parkeringsvardag.

Du kommer att sitta på Stockholmskontoret nära Värtahamnen med ditt team på 40 personer med det gemensamma målet att ge kunderna ett professionellt bemötande och hög servicemedvetenhet.

 

VI SÖKER DIG SOM

Har erfarenhet av kundbemötande i form av B2B, B2C eller andra kundserviceroller per telefon. Du har även en fullständig gymnasieutbildning och talar obehindrat svenska och engelska i tal och skrift. Vi ser att du har ett genuint intresse för kundservice och teknik då EasyPark är ett ledande företag inom digitala tjänster som fokuserar på att bygga världens största marknadsplats för parkering. Deras parkeringsapp har hittills hjälpt miljontals människor i vardagen och är marknadsledande i Europa. Det är meriterande om du har en avslutad högskoleutbildning inom ekonomi eller IT. För rätt person kommer det finnas möjligheter inom företaget. För oss är det viktigt att du är lösningsorienterad, tar egna initiativ och är kreativ i ditt sätt att arbeta.

Känner du att du är en teamplayer som vill vara med och leva upp till EasyParks värderingar; EasyParks vision är tydlig - de vill förbättra livet i framtidens städer - "Make cities more liveable".Varmt välkommen in med din ansökan redan idag!



VI ERBJUDER DIG


Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning inom därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Du har även möjlighet att bli certifierad i kundservice, något som uppfattas som värdefullt på arbetsmarknaden.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor och dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och tillgänglig för dig som konsult hos oss.

PRAKTISK INFORMATION

Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Lön: Enligt kollektivavtal och överenskommelse
Placering: Värtahamnen (Stockholm)
Arbetstider: Schemaläggning sker månadsvis måndag till fredag mellan 06:00 – 21:00

KONTAKT 

För mer information om tjänsten kontakta gärna vårt rekryteringsteam på personal@workz.se  eller ring oss på 08-22 45 22

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 12 januari 2019

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024