OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en kundservicemedarbetare till vår uppdragsgivares team i Stockholm.
Bolaget är ett snabbväxande företag med stort fokus på att bygga goda kundrelationer. För att bli framgångsrik i rollen bör du brinna för att ge kunderna den bästa servicen och vara intresserad och kunnig av att hantera tekniska kundsupportfrågor.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Daglig kontakt med kunder via lämpliga kanaler (telefon, e-post, helpdesk, etc)
- Hantera kundfrågor, problem och förfrågningar
- Hjälpa till med introduktionen av nya kunder
- Registrera och kommunicera leads till säljteamet
- Felsök, diagnostisera och lös kundrelaterade problem
- Eskalera internt till lämplig avdelning(er)
- Hjälpa till med att lägga beställningar och återbetalningar
- Hjälpa till med att hålla kundinformation uppdaterad
- Fortlöpande förbättra vår kunskapsbas och uppdatera FAQer
Din bakgrund
- Stort tekniskt intresse
- Erfarenhet av en roll med direkt kundkundkontakt, minst 2 år. Gärna inom en närliggande bransch (teknik, IoT, SaaS, mjukvara, fordon)
- Dokumenterad erfarenhet av att effektivt underhålla och administrera kunder, felsöka, diagnostisera och lösa kundrelaterade problem
Om företaget
Företaget är del av den nya eMobiltysektorn och skapa lösningar för en helt elektrisk framtid.
Cronwik Sköter denna rekrytering och vill du veta mer om Cronwik Bemanning och Rekrytering så kan du besöka www.cronwik.se
kundservice support success customer care teknisk support
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Karlsson
Gustaf Cronquist
0771-19 19 19
Caroline Wessberg
0771-191919