Arbetsbeskrivning
Om rollenVi söker en engagerad och serviceinriktad Kundservicemedarbetare till ett energibolag i Lund. I denna roll kommer du att vara företagets ansikte utåt och hjälpa kunder via telefon, e-post och chatt. Du hanterar också lättare administrativa uppgifter, som att registrera listor och följa upp ärenden.
Du förväntas ge högklassig service, hålla dig uppdaterad om bolagets produkter och tjänster samt ha en god förmåga att samarbeta och anpassa dig till förändringar.
Vem vi sökerVi letar efter dig som:
Är trevlig, ansvarstagande och lösningsorienterad.
Har erfarenhet av kundservice eller annat kundbemötande.
Är stresstålig och flexibel.
Är serviceinriktad och har god samarbetsförmåga.
Har lätt för att använda olika system och är duktig på att uttrycka dig i skrift.
Språk: Svenska
Meriterande:
Erfarenhet från energibranschen eller teknisk support.
Förmåga att hantera komplexa kundsamtal, exempelvis ekonomisk oro.
Plats: Lund, SverigeArbetstid: Heltid (40 h/v)Start: 1 mars 2025Slut: 1 september 2025(Möjlighet till förlängning: 6 månader)
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?