OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Trivs du i en koordinerande roll där du får vara kommunikativ och ge förstklassig service? En av våra kunder, som dessutom är världsledande bolag inom bygg och industri, söker nu efter en till kundservice-medarbetare till sitt härliga gäng. I rollen kommer du att till största del arbeta med orderhantering och uppföljning.
Tjänsten är en konsultlösning och varaktigheten på uppdraget är 12 månader, heltid, dagtid måndag till fredag.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
Utöver orderhantering och uppföljning kommer du att behöva uppdatera uppgifter i system samt att ha daglig kontakt med säljare. Det är en kommunikativ roll där du både i svenska och engelska tar emot ordrar och/eller hjälper interna medarbetare eller kunder. Utöver detta ingår följande i ditt ansvarsområde:
- Lämna priser och offerter
- Kreditera och debitera
- Söka leveranser
- Hantera returer samt söka leveranser
Kvalifikationer
Du behöver ha god förståelse och ett intresse för det digitala och tekniska då det arbetas i flertal IT-system. Vidare har kunskap och erfarenhet av digitala möten och dess verktyg. Utöver detta har du följande kvalifikationer:
- Gymnasieutbildning
- Minst 2 års erfarenhet av kundservice
- Grundkunskaper i Excel
- Kunskaper i Office- programmen
- Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
Personlighetsmässigt är du ansvarsfull, initiativtagande, flexibel och trivs i en roll där du behöver skifta fokus och ha många bollar i luften på en och samma gång. Du är även serviceinriktad och trygg i dig själv.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Erfarenhet
Minst två års erfarenhet av kundservice
Ansökan
Sker senast 2022-05-30, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Anna-Li Eklund, Konsultchef, annali.eklund@hotmail.com
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044