OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på personal, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.
Vi söker nu Kundservicemedarbetare till EnterCard!
Arbetsbeskrivning
Som Kundservicemedarbetare kommer du att hantera inkommande samtal. Du får en ansvarstagande roll inom avdelningen. I din arbetsroll ingår rådgivning och vägledning åt bolagets kunder.
Ärendehanteringen är dynamisk och variationsrik. Kundservicen är en central del av företaget och där du får kärnkunskaperna för att kunna gå vidare internt. Långsiktigt finns det fantastiska möjligheter till karriärutveckling.
Bakgrund
Du har arbetat eller kanske arbetar idag med service och/eller försäljning. Att fokusera på kunden är du van vid och är professionell i ditt kundbemötande.
Du uppskattar att arbeta utefter uppsatta mål och finner ett driv i att uppnå dessa tillsammans med dina kollegor. Du trivs med inkommande samtal.
Vi söker dig som
- Är prestigelös
- Är serviceminded
- Har god samarbetsförmåga
- Är lyhörd och utåtriktad
- Är lösningsorienterad
- Du har gymnasiekompetens och har bra kommunikativa färdigheter och uttrycker dig mycket väl i tal och skrift.
- Högskoleexamen är starkt meriterande.
Om bolaget
EnterCard är ett av Skandinaviens ledande kreditmarknadsbolag. Totalt har koncernen över 400 medarbetare och sitter centralt i Stockholm.
Tjänsten är heltid och avser kontorstid. Fast lön samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 31/12, 2017 så skicka in din ansökan redan nu.
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta
Henrik Nordh 076-394 22 04