Kundservicemedarbetare till Entercard!

Kundservicemedarbetare till Entercard!

Arbetsbeskrivning

Vi söker en engagerad medarbetare med intresse för ekonomi och service till Entercards kundservice i centrala Stockholm. Här erbjuds du en dynamisk arbetsplats där du blir en värdefull del av vårt team!Om EntercardEntercard, ägt av Swedbank och Barclays Bank, är en av de ledande bankkoncernerna i Skandinavien. Genom sitt varumärke re:member och i samarbete med partners erbjuder de flexibla konsumentkrediter. Entercards främsta mål är att förenkla sina kunders vardag genom smarta och anpassningsbara finansieringslösningar. Företaget är aktivt i Norge, Sverige och Danmark och har 450 dedikerade medarbetare som betjänar deras 2 miljoner kunder.Om rollen:Som kundservicemedarbetare kommer du att arbeta i en inspirerande och inkluderande miljö. Du kommer att vara en del av ett nybildat team där din insats är viktig för att skapa och bygga upp teamet.
Ditt arbete innefattar att leverera förstklassig service via telefon och e-post samt hantera administrativa uppgifter. Du kommer att vara ansvarig för att besvara frågor om Entercards produkter och samarbetspartners erbjudanden, detta sker via telefon och e-post. Det här är en fantastisk möjlighet för dig som brinner för att hjälpa människor och trivs med att kommunicera med kunder, samtidigt som du vill utvecklas inom ekonomi och finansieringslösningar. Du får möjlighet att vara en del av ett team där en positiv stämning kombineras med professionell integritet. Det här är en spännande möjlighet för dig som vill göra skillnad för kunder och växa i din roll.Vem är du? Vi söker dig som är lösningsorienterad, strukturerad och har lätt för att lära dig nya saker. Du drivs av att påverka och hjälpa både kunder och interna avdelningar och trivs i en dynamisk arbetsmiljö. Du är fokuserad på att leverera utmärkt service och har erfarenhet av att arbeta mot uppsatta mål. Som en engagerad lagspelare är du lyhörd för kundens behov samtidigt som du agerar som en professionell representant för företaget - alltid med målet att hitta bästa möjliga lösning för alla parter. Din höga arbetsmoral och flexibilitet gör dig väl rustad för att skifta fokus mellan olika arbetsuppgifter och bidra till teamets framgång.Vi ser gärna att du har:
Tidigare erfarenhet av att arbeta med kundservice eller annat serviceinriktat arbete
En fullständig gymnasieexamen eller motsvarande
Talar och skriver obehindrat på svenska eller engelska

Praktisk information: Start: 7/1 2025Omfattning: Heltid, med inledande provanställning Lön:Enligt kollektivavtalPlacering: Centralt i Stockholm Arbetstider: Kontorstider
Vi erbjuder dig: Workz specialiserar sig på kundservice med noggrann utbildning och certifiering för att bli en kundservicemedarbetare. Din karriärutveckling är upp till dig själv, med fullt stöd från oss. Vi erbjuder kollektivavtalsenliga villkor och en dedikerad konsultchef för kontinuerligt stöd. Välkommen till Workz!
Ansökan: Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din e-post direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat i rekryteringsprocessen.Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 oktober 2024
  • Ansök senast: 5 april 2025

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024