OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AMGA är ett bolag med expertis inom service, finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på personal, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.
Vi söker nu Kundservicemedarbetare till kredikortsbolaget EnterCard!
Arbetsbeskrivning
Som Kundservicemedarbetare kommer du att hjälpa till i olika kundärenden vid inkommande samtal som rör kreditkortsfrågor där även administrativa uppgifter ingår. Gruppen som du kommer att arbeta med är kundorienterade och lösningsfokuserade. Sammanhållningen är otroligt bra och man trivs verkligen på jobbet!
Kundservicen är centralt, vilket innebär att exempelvis höja kundernas upplevelse av företaget. Långsiktigt finns det möjligheter till karriärutveckling.
Bakgrund
Du har arbetat eller kanske arbetar idag med någon form av service. Att fokusera på kunden är du van vid och är professionell i ditt kundbemötande.
Du uppskattar att arbeta utefter uppsatta mål och finner ett driv i att uppnå dessa tillsammans med dina kollegor. Vidare trivs du med att arbeta med telefonen som verktyg.
Vi söker dig som
- Är ödmjuk
- Är driven
- Är serviceminded
- Har god samarbetsförmåga
- Är lösningsorienterad
- Du har gymnasiekompetens och har bra kommunikativa färdigheter och uttrycker dig mycket väl i tal och skrift.
Om bolaget
EnterCard är ett av Skandinaviens ledande kreditmarknadsbolag. Totalt har koncernen över 400 medarbetare och sitter centralt i Stockholm.
Tjänsten är heltid och avser kontorstider. Fast lön samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal.
Utbildningsstart är antingen 19 augusti eller 9 september. Det är viktigt att du som söker har möjlighet att börja vid något av datumen.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 11/8, 2019 så skicka in din ansökan redan nu.
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta henrik.nordh@amga.se.