OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en kundservicemedarbetare på heltid med start omgående. Tjänsten är ett uppdrag på 3-6 månader med chans till förlängning.
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en serviceinriktad och ambitiös kundservicemedarbetare till vår kund som är ett Fintechbolag. Företaget är en finansiell partner genom livets alla faser, livets olika utgifter och livets olika finansiella behov. Företagets syfte är att skapa en rättvisa i samhällets nya ekonomiska struktur och underlätta så att fler människor kan ta makten och kontrollen över sitt liv och sin tid. Kontoret är beläget centralt i Stockholm.
Tjänsten är på heltid med start omgående. Uppdraget är på 3-6 månader med chans till förlängning. Arbetstiderna är måndag - fredag klockan 08.30-17.15. Tjänsten passar dig som brinner för att leverera service i toppklass. I rollen som kundservicemedarbetare kommer du att ha daglig kontakt med kunderna via telefon, chatt och mail därför är det viktigt att du är social och en god kommunikatör.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och sedan bli uthyrd som konsult.
ARBETSUPPGIFTER
Som kundservicemedarbetare kommer du att arbeta med arbetsuppgifter som exempelvis:
Kundservice via telefon, chatt och mail
Fakturahantering
Inkassohantering
Bokföra betalningar
Stötta kollegor med administrativa uppgifter
VI SÖKER DIG SOM
Har tidigare erfarenhet som kundservicemedarbetare
Goda kunskaper i Officepaketet
Kan uttrycka dig flytande i svenska och engelska i både tal och skrift
Det är meriterande om
Du har erfarenhet från branschen
Du har arbetat med inkassohantering
Som person är du social, serviceinriktad och kommunikativ. Du är ambitiös, noggrann och strukturerad. Vidare är du självgående, lösningsorienterad och initiativtagande. Du är även stresstålig, engagerad och bra på att samarbeta.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04