Kundservicemedarbetare till ett servicebolag

Kundservicemedarbetare till ett servicebolag

Arbetsbeskrivning

Nu söker Barona dig som är en kundserviceexpert och som vill arbeta hos vår kund lokaliserad i Kista, norra Stockholm. Vill du arbeta socialt i en dynamisk miljö? Är du dessutom serviceinriktad och värderar säkerhet högt – då ser vi fram emot att få in din ansökan!

Arbetsbeskrivning
Som kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta i en first lineroll på kundens Security Center där du ansvarar för passerkortsadministration till ett flertal olika företag. Du kommer arbeta i ett team bestående av 5 till 10 kollegor. Den här rollen innebär att hantera accesskort till besökare samt medarbetare på de olika företagen. Du kommer även hantera viss administration och support relaterat till kundens passerkortsystem. Arbetstiderna är måndag-fredag under kontorstider. 1 kväll i månaden arbetar man till 20.00 och det finns möjlighet att göra det hemifrån. 

Vem är du?
Vi söker dig som alltid har god service i fokus och får alla att känna sig välkomnade. Du behöver vara noggrann och ha ett kritiskt tänkande för att säkerställa att uppgifterna stämmer. Det kan förekomma situationer där du behöver neka personer inträde om deras access och behörighet är felaktig, därför ser vi att du har ”skinn på näsan” och inte räds konflikter. Vidare ser vi att du har förmågan att ta ansvar eftersom du kommer förvalta kundernas olika passagesystem och se till att inga obehöriga delges tillträde.

Vi önskar även att du: Har en god datorvana
Har tidigare erfarenhet inom kundservice besvarandes inkommande samtal
Uttrycker dig väl i tal och skrift både på svenska och engelska

Erbjudande
Tjänsten inleds med ett introduktionspaket om 2-4 veckor och tillträde sker enligt överenskommelse. Tjänsten omfattar heltid 07:30-16:30. Du kommer bli anställd av Barona med tillkommande förmåner via kollektivavtal. Uppdraget löper initialt om 6 månader med mycket goda chanser till förlängning samt möjligt övertag.

Rekryteringsprocessen
Denna rekryteringsprocess startar med korta telefonavstämning med relevanta kandidater. Vi utför telefonavstämningar löpande följt av intervju med Barona och därefter vår kund och efterföljande bakgrundskontroll och referenstagning.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl, så ansök till tjänsten via vår hemsida.

Vid frågor relaterade till processen, varmt välkommen att höra av dig till Elin Nilsson, elin.nilsson@barona.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på  http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Professionals AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 januari 2023
  • Ansök senast: 3 mars 2023

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024