OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en dig som är intresserad av dagliga och täta kundkontakter.Du kommer att arbeta som kundservicemedarbetare med förfrågningar och beställningar av inredningar och utrustning för bibliotek.Sedan många år är vi ledande i Sverige inom inredning av bibliotek, och chansen är stor att du utan att veta om det sett våra lösningar när du besökt ditt lokala bibliotek.Ditt arbete blir att självständigt handlägga förfrågningar, offerter, order, fakturering och spedition samt ge kundsupport.Våra inredningssystem är komplexa och kräver att du har lätt för att lära, viss teknisk förståelse och ett gott siffersinne.Erfarenhet av kundservicearbete är viktigt och inte minst att du gillar att ha med kunder att göra och att lösa deras problem!Kompetenskrav: .Relevant utbildning/erfarenhet av kundservicearbete..Öppen för möjligheter att vårda och utveckla kundservicefunktionen och kundrelationer.. God kunskap om order- och affärssystem.. Uttalad förmåga att förmedla produktkunskap för att vägleda kunder.. Noggrannhet och ordningssinne samt ansvarskänsla.. Teknisk förståelse och siffersinne.. God flexibilitet och uttalad samarbetsförmåga kopplat till hög stresstålighet.. Behärskar såväl svenska och engelska i tal och skrift.Tycker du att detta stämmer in på dig?Hör då av dig - antingen om du vill ha mer information eller med din ansökan!