Arbetsbeskrivning
SNABBFAKTA
Omfattning: Heltid, 40h/veckaArbetstider: Måndag-fredag kl.08-17.00. (1 h rast)Ort: Stockholm, Centrala SolnaStartdatum: 5:e augustiAnställningsform:Särskild visstidsanställning,ett års vikariat med chans till förlängning.
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Vår kund är en ledande finansiell koncern med över 2000 anställda i flera europeiska länder har i över fyrtio år erbjudit smarta administrativa och finansiella lösningar för både privatpersoner och företag. Med tjänster som företagslån, företagskonton och sparkonton samt fokus på personlig service och avancerad teknik, strävar vår kund efter att förenkla vardagen för sina kunder. Deras vision är att bli Europas främsta finansiella aktör. Företaget, som präglas av entreprenörsanda och en familjär atmosfär, har sina moderna lokaler i Arenastaden, Solna. Följ med på deras spännande resa och bli en del av kundserviceteamet!
DIN ROLL
I den här rollen har du som huvudsakligt ansvar att besvara inkommande samtal från våra kunder. Du arbetar i en händelserik miljö med varierande ärenden, med fokus på att ge kunderna personlig och bra service på ett effektivt sätt. Ärendena du hanterar kan handla om allt från hur man gör för att bli kund till att de vill ha en kopia på en faktura, så du kommer få lära dig mycket om hur verksamheten fungerar. Det kan även förekomma vissa administrativa uppgifter.
VEM ÄR DU?
Här trivs du som vill arbeta i en händelserik miljö med fokus på att ge bra service, som gillar att bidra till gruppens bästa när tempot blir högre. Du är positiv och serviceminded, samt har en god kommunikativ förmåga. Det är viktigt att du känner ansvar för ditt arbete, samt visar ett stort engagemang och gärna hjälper dina kollegor. Du är en van problemlösare med ett noggrant arbetssätt och liksom dina kollegor är du glad och positiv med en hög arbetsmoral.Krav för tjänsten:
Erfarenhet av en roll inom service som till exempel reception, restaurang/café eller liknande.
Trivs med att ha telefonen som främsta arbetsverktyg
Gymnasieexamen
Grundläggande förståelse för ekonomi
Flytande kunskaper i svenska och engelska.Meriterande om du arbetat i en kundtjänstroll sedan tidigare eller en liknande roll med telefonen som verktyg.
VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.
ÖVRIG INFORMATION
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara PostBemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund.
Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals-och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mailoch länka gärna till annonsen.