Kundservicemedarbetare till företag i Helsingborg!

Arbetsbeskrivning

Har du Tidigare arbetat med service och vill ta nästa steg i branschen? Har du dessutom ett tekniskt intresse? Perfekt! Då ska du söka den här tjänsten!

Jobbet har den bästa blandningen av IT, Administration, service med inslag av HR.

Hur mycket IT innehåller tjänsten?
Tjänsten är på ett kundserviceföretag där du hanterar supportrelaterade frågor på de uppdragen som är IT-fokuserade. Det förekommer också support och service på andra uppdrag som inte är relaterade till IT. Det är dock viktigt att du har ett tekniskt intresse och gillar att hänga med i den tekniska utvecklingen.

Vad menar ni med att tjänsten innehåller administration?
Så fort du tar emot ett ärende via telefon, mejl eller chatt så "äger" du det ärendet. Du ska se till så att det registreras på rätt sätt, kan du inte hjälpa kunden direkt måste personen få en statusuppdatering inom kort och du måste ibland koordinera ärendet till rätt person i organisationen. Det finns dokumentation/ kunskapsbank där du kan hitta den mesta informationen du behöver, annars har du såklart grymma kollegor som hjälper dig.

På vilket sätt är det service och HR i denna tjänsten?
Varje dag ska du ge kunderna bästa möjliga service. Du är trevlig i telefonen och har en professionell ton i alla mejl. Du talar och skriver danska på en helt okej nivå. Du kan även komma att behöva ta en ledande roll vad gäller schemaläggning och planering när ansvarig inte är på plats. Du blir din chefs högra hand i personalärenden och HR-relaterade frågor.

Ytterligare en viktig aspekt med den här tjänsten är att du får jobba med grymma kollegor, många har säkerligen samma intresse som du och ni hinner ha det trevligt mellan alla telefonsamtal!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Gigstep
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 april 2022
  • Ansök senast: 11 maj 2022

Liknande jobb


23 december 2024