OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Drivs du av att ge exceptionell kundservice och vill vara med på en spännande resa med ett framgångsrikt bolag inom bilbranschen? Då är denna roll som kundservicehandläggare något för dig!
Arbetsuppgifter
I rollen som kundservicehandläggare ger du särklassig service via telefon, mail och chatt för att hjälpa och supportera kunder. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär främst att besvara inkommande ärenden från kunder som har frågor om företagets produkter. Du kommer även att arbeta administrativt med handläggning av avtalsförlängningar, överlåtelser, kontraktsändringar, fellistor med mera.
Du kommer att arbeta på kundens kontor i Södertälje och du blir en del av ett team där det är härlig stämning samtidigt som professionalism genomsyrar hela organisationen.
Vi söker dig som har Erfarenhet av att arbeta med kundservice och administration
God systemvana
God kommunikativ förmåga både skriftligt som muntligt, i både svenska och engelska
Minst gymnasieexamen
Personliga egenskaper Noggrann, flexibel och kommunikativ
Lösningsorienterad och lättlärd
Strukturerad och ansvarstagande
Självgående men samtidigt har en förmåga att kunna samarbeta
Övrig information
Arbetsplatsen är belägen i Södertälje. Arbetstiderna är förlagda vardagar 8-17. Denna rekryteringsprocess är inom ramen för Baronas bemanningsverksamhet. Tjänsten är på heltid och tillträds omgående.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag!
Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta linn.stahl@barona.se. Vi tar ej emot ansökningar via mail, utan du måste ansökan via vårt rekryteringssystem.
Varmt välkommen med din ansökan!