OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för att ge förstklassig service och som drivs av att lösa problem? Vill du ha ett spännande arbete inom kundservice, då är detta tjänsten för dig!
Arbetsbeskrivning
Som en del av kundserviceteamet arbetar du i en händelserik atmosfär. I rollen som kundservicemedarbetare ger du kunderna särklassig service i skrift och över telefonen till både privatpersoner och företag gällande företagets produkter. Det ingår även orderhantering i systemet SAP och tekniska bedömningar av produkterna.
Bakgrund
Vi söker dig som är kundorienterad, strukturerad och lättlärd. Du pratar och skriver svenska obehindrat och är bekväm med att ha kontakt på engelska med dina kollegor gällande olika ärenden. Du har ett intresse för att arbeta med service rörande produkter och motiveras av att vara behjälplig mot både kunder och kollegor. Du har en hög arbetsmoral, har ett flexibelt förhållningssätt och kan naturligt skifta fokus mellan olika arbetsuppgifter. För att lyckas i rollen tror vi att du som söker är en person som vill ta ansvar för ditt eget arbete och kan arbeta självständigt samtidigt som du trivs att vara en del av ett team. Du är en person som tycker om det sociala och bidrar gärna med skratt och härlig energi omkring dig. Vidare ser vi att du som person är hjälpsam och ställer upp för dina kollegor och kan på ett prestigelöst sätt arbeta med varierande arbetsuppgifter.
Vi söker dig som
Har tidigare erfarenhet av att arbeta i en kundserviceroll
Erfarenhet av att arbeta med orderhantering i SAP
Tekniskt intresse då tekniska bedömningar av produkterna ingår i tjänsten
Är ansvarstagande, noggrann och förstår betydelsen av din del av affärskedjan
Är en positiv lagspelare som lätt knyter nya kontakter
Som är lättsam och ofta bidrar till att ha roligt tillsammans med dina kollegor
Som tycker det är roligt och givande med problemlösning och ser till att hitta egna vägar om de vanliga rutinerna inte täcker problemet
Vidare har du ett intresse för service och administration
Det är även meriterande om du har ett intresse för medicintekniska produkter.
Övrig information
Företaget är beläget i Solna med mycket bra kommunikationer, restauranger och gym runt hörnet. På kontoret arbetar idag cirka 30 personer. Mer information om bolaget ges under intervjun.
Du blir anställd som konsult hos Barona och vi tillämpar kollektivavtal via Kompetensföretagen och Unionen. Tjänsten är ett vikariat på cirka ett år via Barona. Tjänsten är heltid under kontorstider och tillträds i början av augusti.
Intervjuer hålls löpande och med tanke på omgående tillträda kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu!
Vid frågor om tjänsten kontakta sara.fogelberg@barona.se
Varmt välkommen med din ansökan!
Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
När vi blickar framåt ser vi växande möjligheter och ett större fokus på internationella lösningar. I Sverige har vi under 2019 förvärvat Ageris, AMGA och Prizta och har den långsiktiga planen att bli en marknadsledande aktör samtidigt som vi behåller vår entreprenöriella kultur och framgångsrika specialiseringstrategi.
Läs mer här: http://barona.se/om-oss