Kundservicemedarbetare till GarBo!

Kundservicemedarbetare till GarBo!

Arbetsbeskrivning

Vill du fånga spänningen inom försäkringsbranschen och bli en del av ett framstående team? Som kundservicemedarbetare får du daglig interaktion med kunder inom byggsektorn och möjligheten att skapa fantastiska kundupplevelser. Utveckla din karriär och bidra till trygga byggprojekt hos GarBo - vi ser fram emot din ansökan!
OM FÖRETAGET:
GarBo är ett ledande försäkringsbolag inom byggbranschen i Sverige. De är specialiserade på att erbjuda försäkrings- och garantilösningar som främjar säkerheten och tryggheten i byggprocesser och bostäder.GarBos vision är att” alla ska kunna bygga, bo och leva tryggt. Både nu och i framtiden”.
Varje dag arbetar de med att tillhandahålla kunskap, rådgivning och trygghet i olika byggprojekt. Med en tydlig tillväxtstrategi för framtiden söker de nu en kundservicemedarbetare till sitt kontor i Stockholm. Om du är intresserad av att vara en del av GarBo och deras uppdrag att skapa trygghet och kvalitet inom byggbranschen, kan detta vara en spännande möjlighet för dig att bidra till deras framgångsrika team!
OM TJÄNSTEN:
Som kundservicemedarbetare hos GarBo kommer du att bli en värdefull medlem i deras kundserviceteam. I rollen kommer dina huvudsakliga ansvarsområden vara att besvara telefonsamtal och e-postmeddelanden samt offerera och ställa ut försäkringar. Du kommer att interagera med både privatpersoner och företagskunder och besvara en bred variation av frågor.
Din förmåga att svara på frågor via telefon och e-post, samt att noggrant hantera försäkringsrelaterade ärenden, kommer att vara avgörande för att ge en förstklassig kundupplevelse.
Vanliga ärenden som du kommer att hantera inkluderar exempelvis information om hur man tecknar en försäkring och var man hittar försäkringsvillkor. Utöver dina huvudsakliga arbetsuppgifter som kundservicemedarbetare kan det även förekomma att vid behov stötta Office Managern som backup i receptionen.
VEM ÄR DU?
Som kundservicemedarbetare har du dagliga interaktioner med ett stort antal kunder och tar gärna initiativet till samtal. Din utmärkta kommunikationsförmåga, både muntligt och skriftligt, visar kunderna din passion för service. Du är social och njuter av att kommunicera med kunder och erbjuda enastående service. Att skapa positiva sammanhang och göra kunderna nöjda är något du värdesätter och strävar efter att erbjuda en service utöver det vanliga. Du är empatisk och skapar förtroende i dina arbetsrelationer genom att lyssna på andra och värdesätta olika åsikter. Du är flexibel och nyfiken när det gäller nya arbetsuppgifter och tar ansvar för dina uppgifter. Oavsett om du arbetar självständigt eller i grupp, visar du engagemang och ägarskap för att uppnå resultat.
För att trivas och lyckas i rollen hos Garbo ser vi gärna att du uppfyller följande skallkrav:
En fullständig gymnasial utbildning (meriterande om du har en eftergymnasial utbildning)
Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Mycket goda dator- och systemkunskaper.

Meriterande är om du har tidigare erfarenhet inom försäkrings-, bank-/finansbranschen eller erfarenhet av handläggning.
Om du känner igen dig i beskrivningen och uppfyller de angivna skallkraven, ser vi fram emot att höra från dig!
PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: WorkzUppdragsgivare: GarBoStart: OmgåendeOmfattning: Heltid, tillsvidare med inledande provanställning på sex månaderLön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Centralt i Stockholm, Norrlandsgatan 15. Arbetstider: Kontorstider (08.00 - 16.30)
VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sidan fullt ut i din utveckling.
Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad operativ chef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz!
ANSÖKANVi genomför tester i vår rekryteringsprocess. Testet skickas till din mail direkt efter utförd intervju och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat.Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 maj 2024
  • Ansök senast: 7 november 2024

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024