Kundservicemedarbetare till Gästrike återvinnare

Kundservicemedarbetare till Gästrike återvinnare

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Gästrike återvinnare är ett kommunalförbund bestående av Gävle, Sandviken, Ockelbo, Hofors och Älvkarleby kommuner. Förbundet bildades 2001 med uppdrag att ansvara för den kommunala avfallshanteringen i de fem medlemskommunerna. Gästrike återvinnare ger service åt 162 000 människor och ansvarar för insamling, behandling, planering och information när det gäller hushållsavfall. Gästrike återvinnare är en utvecklingsorienterad organisation med hög kompetens inom hållbar avfallshantering. Vi hjälper våra invånare att ha ett bekvämt liv på ett hållbart sätt. Det ska vara lätt att göra rätt. Gästrike återvinnare bidrar även till en regional utveckling genom att exportera vår kunskap till andra länder och på så vis stimulera det regionala näringslivet.

Dina arbetsuppgifter
Till Gästrike återvinnare söker vi nu dig som alltid sätter kunden i första rummet och brinner för att ge service av högsta klass. I den här rollen arbetar du i kundservice på Gästrike återvinnare där du bland annat hjälper kunder med deras ärenden. Du hanterar inkommande samtal från företags- och privatkunder samt ger kundsupport via mail. Administrativa uppgifter såsom orderhantering och ärendehandläggning är en del av din vardag.

Du kommer att tillhöra ett team på tio personer i kundservice och arbetet är förlagt till dagtid.


Din profil
Vi söker dig som har servicekänsla ut i fingerspetsarna och har förmågan att bemöta människor på ett professionellt sätt, såväl vid fysiska möten som i telefon och skrift. Du är ansvarstagande och trivs i en roll där du får arbeta både självständigt och tillsammans med dina kollegor. Arbetet präglas av kontakt med såväl kunder som kollegor, därför tror vi att det är viktigt att du har en god kommunikativ förmåga, är social och initiativtagande.

Du som söker tjänsten har gymnasial utbildning, god datorvana och är trygg i att hantera flera olika system samtidigt. Vi ser gärna att du har arbetat med kundservice, i reception eller har erfarenhet från ett annat serviceyrke samt har administrativ erfarenhet. Viktigast av allt är dock att du har en positiv inställning, är nyfiken på att lära dig nya saker och alltid har kundens bästa i fokus. Mertirande är om du har goda systemkunskaper i Lime eller BFUS.


Ansökan
Känner du att det är just dig vi söker? Härligt! I denna rekrytering samarbetar Gästrike återvinnare med Clockwork Rekrytering och vi ser fram emot att ta emot din ansökan på vår hemsida www.clockworkpersonal.se. så snart som möjligt då vi kallar in kandidater löpande på intervju under ansökningsperioden

Vid frågor kring tjänsten kontakta Simon Lindberg på 073-351 27 99 eller simon.lindberg@clwork.se. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Angelica Carlsson
0733512704
Jan Johansson

Anders Hultgren
0733512701
Jan Johansson
0733512702
Jan Johansson
0733-512702
Petter Myhlback

Petter Myhlback
0733-512703
Petter Myhlback

Angelica Carlsson

Helena Lundqvist Cabrera

Sammanfattning

Besöksadress

Stigaregatan 7, Falun
None

Postadress

Stigaregatan 7
Falun, 79160

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024