OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Utvecklas inom Kundservice hos Gästrike Återvinnare i Gävle. En spännande tjänst i ett härligt team.
Vad erbjuder vi?
Gästrike återvinnare är en utvecklingsorienterad organisation med hög kompetens inom hållbar avfallshantering. Vi vill bidra till att förena balans mellan arbetsliv och privatliv, vi erbjuder våra anställda bland annat förmåner som flexibel arbetstid, friskvård på arbetstid samt friskvårdsbidrag. Vårt moderna aktivitetsbaserade kontor är placerat på Sörby Urfjäll med tillgång till ett välutrustat gym och bra kommunikationer.
Gästrike återvinnare är ett kommunalförbund bestående av Gävle, Sandviken, Ockelbo, Hofors och Älvkarleby kommuner. Förbundet bildades 2001 med uppdrag att ansvara för den kommunala avfallshanteringen i de fem medlemskommunerna. Gästrike återvinnare ger service åt 162 000 människor och ansvarar för insamling, behandling, planering och information när det gäller hushållsavfall.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har servicekänsla ut i fingerspetsarna och har förmågan att bemöta människor på ett professionellt sätt, såväl vid fysiska möten som i telefon och skrift. Du är ansvarstagande och trivs i en roll där du får arbeta både självständigt och tillsammans med dina kollegor i team. Arbetet präglas av kontakt med såväl kunder som kollegor, därför tror vi att det är viktigt att du har en god kommunikativ förmåga, är social, initiativtagande och effektiv under press.
Du som söker tjänsten har gymnasial utbildning, god datorvana och är trygg i att hantera flera olika system samtidigt. Vi ser gärna att du har arbetat med kundservice eller har erfarenhet från ett annat serviceyrke, har administrativ erfarenhet samt förmåga att förstå/lösa problem. Viktigast av allt är dock att du har en positiv inställning, är nyfiken på att lära dig nya saker och alltid har kundens bästa i fokus. Meritande är om du har goda systemkunskaper i Lime eller BFUS.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Vad innebär rollen?
Brinner du för att ge service av högsta klass? Sätter du alltid kunden i första rummet? Då kan du vara vår nya kundservicemedarbetare, välkommen med din ansökan!
I rollen på kundservice hjälper du kunder med deras ärenden. Du hanterar inkommande samtal från företags- och privatkunder samt ger kundsupport via mail. Administrativa uppgifter såsom orderhantering och ärendehandläggning är en del av din vardag.
Du kommer att tillhöra ett team på tio personer i kundservice och arbetet är förlagt till dagtid.
I rollen ingår:
1. Kundsupport via telefon och mail
2. Orderhantering
3. Ärendehandläggning
4. Vara med och bidra i arbetet med ständiga förbättringar
2Complete
Varför skall du bli konsult hos oss?
Som konsult hos oss omfattas du alltid av kollektivavtal. Detta ger dig bland annat avtalsenliga villkor gällande semester, pension, lön och friskvårdsbidrag.
Vi är din partner i arbetslivet. Som konsult får du utöver din chef på arbetsplatsen även en engagerad konsultchef vars främsta fokus är att se till att arbetsplatsen och rollen du befinner dig i är den perfekta matchen för dig och din utveckling.
2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
2Complete Group är även utnämnt till Gasellföretag 2022. En utmärkelse som tilldelas Sveriges mest hälsosamma och snabbast växande företag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson