OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som kundservicemedarbetare är du företagets ansikte utåt och i den här tjänsten får du användning av dina färdigheter inom service och förmågan att bidra till långsiktiga kundrelationer med företagets kunder.
VEM ÄR DU?
Vi tror du gillar att jobba med människor och troligen har du tidigare bra referenser från en roll inom försäljning, service och/eller rådgivning? Du får ett jobb hos ett globalt företag som satsar framåt, på sin personal såväl som sina produkter och tjänster. Bilindustrin är mitt i en stor förändring, och vår kund vill ha med dig som tycker relationer är lika viktiga som tekniken i sitt framtida kundserviceteam.
VI SÖKER DIG SOM
• Du talar och skriver flytande svenska och engelska, alla nordiska språk är meriterande
• Du har en fullständig gymnasieutbildning
• God datorvana
• Tidigare erfarenhet av service eller försäljning
•
•
För att passa i rollen som kundservicemedarbetare ser vi att du har följande egenskaper:
• Du är mån om att alltid leverera professionell service
• Du gillar att vara varumärkets ansikte utåt
• Du är nyfiken och vill utvecklas
• Tycker om att samarbeta och uppskattar att jobba i team
• Är en problemlösare med kundfokus
•
•
•
OM TJÄNSTEN
Du kommer att tillsammans med ditt team arbeta med att upprätthålla en kvalitativ och professionell kundsupport där ni är länken mellan koncernens olika varumärken, kunden och återförsäljare.
Du kommer hjälpa både befintliga och nya kunder via chatt, telefon och mejl. I dina kundärenden ingår även visst administrativt arbete.
Arbetet i kundservice är varierande och det är viktigt att du analyserar kundens behov jobbar aktivt för att hitta en lösning och levererar hög personlig service till varje kund. Du har också en central roll för att notera och eskalera avvikelser och att slussa kunder vidare till andra avdelningar vid behov.
PRAKTISK INFORMATION
Start: Juni
Omfattning: Visstidsanställning (1/6 - 31/8) med goda chanser till förlängning
Plats: Torslanda, Göteborg
Arbetstider: Varierande, rullande schema baserat på tider mellan Mån-Fre 08-20, Lör-Sön 10-18. Därmed är det viktigt att du är flexibel gällande dina arbetstider.
Ansökan: Via hemsidan, första steget är att genomföra vårt test
VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice.
Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.
KONTAKT
För mer information om tjänsten eller vår process kontakta rekrytering@workz.se . Om du anger ditt telefonnummer kontaktar vi dig. Ange gärna "Ang. kundservice inom bilindustrin" i rubriken.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrica Engbrink
Jonas Norén
Emmy Angeklint
Sanna Larsen
Daniel Topic