Kundservicemedarbetare till globalt företag inom bilindustrin (Deltid 50%,

Kundservicemedarbetare till globalt företag inom bilindustrin (Deltid 50%,

Arbetsbeskrivning

OM WORKZ

Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder dig en trygg, fast anställning med kollektivavtal. Vi tar ansvar för din kompetensutveckling, vi coachar och ger feedback - allt för att säkerställa att du får en lång och framgångsrik tid inom kundserviceyrket.

Vi ger dig grunden för ditt fortsatta yrkesliv. Vi vill att du ska vara den bästa möjliga kundservicemedarbetaren. Därför investerar vi både tid och pengar på att certifiera dig. Det gör vi för både din, Workz och våra uppdragsgivares skull. Certifieringen bygger på en rejäl grundutbildning följd av olika träningspass och löpande coachning och utvärdering, allt med fokus på dina egna utvecklingsbehov. Det kommer göra dig mer effektiv, trygg och glad på jobbet.

Tjänsten omfattas naturligtvis av kollektivavtal, vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande lön, semester och pension.

Letar du efter ett deltidsjobb (50%) inom service? Här får du chansen att vara ansikte utåt för ett globalt företag inom bilindustrin. Vi söker positiva och lösningsfokuserade kundservicemedarbetare med start i september. Välkommen med din ansökan!

OM TJÄNSTEN

Du kommer att tillsammans med ditt team arbeta med att upprätthålla en kvalitativ och professionell kundsupport där ni är länken mellan koncernens olika varumärken, kunden och återförsäljare. Du kommer hjälpa både befintliga och nya kunder via chatt, telefon och mejl. I dina kundärenden ingår även visst administrativt arbete.

Arbetet i kundservice är varierande och det är viktigt att du analyserar kundens behov jobbar aktivt för att hitta en lösning och levererar hög personlig service till varje kund. Du har också en central roll för att notera och eskalera avvikelser och att slussa kunder vidare till andra avdelningar vid behov.

VEM ÄR DU?

Vi tror du gillar att jobba med kundrelationer, kanske har du erfarenhet inom sälj eller rådgivning? Du har en positiv inställning och ser möjligheter där andra ser problem. För att trivas i rollen tror vi även att du föredrar att jobba i team, där ni tillsammans kan lära och utvecklas med varandra.

VI SÖKER DIG SOM

• Har en fullständig gymnasieutbildning
• Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Har god datorvana



PRAKTISK INFORMATION

Start: September
Omfattning: Deltid 50%
Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas
Placering: Torslanda, Göteborg
Arbetstider: Mån-Fre 16-20, Lör-Sön 10-18.
Ansökan: Sök tjänsten via vår hemsida, längst ner i annonsen

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.

KONTAKT

För mer information om tjänsten eller vår process kontakta rekrytering@workz.se . Om du anger ditt telefonnummer kontaktar vi dig. Ange gärna "Ang. kundservice inom bilindustrin" i rubriken.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB
  • 3 platser
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 juli 2022
  • Ansök senast: 1 augusti 2022

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024