Kundservicemedarbetare till Göta Energi

Arbetsbeskrivning

Är du en stjärna på att ge bra service? Brukar du få höra att du bidrar med positiv energi? Då kan det vara dig vi söker. Läs vidare och ansök idag.

Dina arbetsuppgifter

Som kundservicemedarbetare hos Göta Energi arbetar du med kundservice och merförsäljning till befintliga kunder. Du kommer via telefon och mail hjälpa befintliga kunder med deras frågor och guida dem till rätt lösning. Din anställning kommer att inledas med en utbildning där du lär dig allt som krävs för att lyckas i din nya roll. Det här är en tjänst för dig som vet vad det innebär med utmärkt kundservice och som har ett driv för att i varje kundkontakt leverera den bästa kundupplevelsen.

Arbetsuppgifter:
- Besvara inkommande samtal och mail från befintliga kunder
- Aktivt arbeta med merförsäljning
- Överträffa kundens förväntningar genom att alltid vara hjälpsam och nytänkande i ditt sätt att lösa problem

Som kundservicemedarbetare hos Göta Energi blir du del av ett positivt team med olika bakgrund och erfarenheter. Göta Energi erbjuder dig en stimulerande och dynamisk arbetsplats med stora möjligheter till att vara med och påverka ett företag i stark tillväxt. För rätt person finns det möjlighet att på sikt växa inom organisationen samt goda möjligheter att påverka din yrkesmässiga utveckling vidare.

För tjänsten som kundservicemedarbetare förmedlar vi på Framtiden AB kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos Göta Energi.


Om företaget

Göta Energi är ett av Sveriges största elhandelsbolag och ingår i Hafslund ASA, en av Nordens största energikoncerner. Göta Energi är ett marknadsorienterat bolag med starkt fokus på tillväxt. De arbetar dagligen mot visionen att bli Sveriges mest omtyckta elbolag. Företaget sitter i nyrenoverade lokaler mitt i centrala Göteborg

Som elbranschens utmanare är Göta Energi inne i en spännande utvecklingsfas med mycket ambitiösa tillväxtmål. Vi söker dig som vill vara med på en verklig framgångsresa.



Din profil

För att vara aktuell för tjänsten som kundservicemedarbetare krävs att du behärskar flytande svenska i tal och skrift, samt att du har en avslutad gymnasieutbildning. Vi ser det som meriterande ifall du har erfarenhet av att arbeta med service över telefon från t ex kundsupport eller callcenter. Likaså om du har arbetat med försäljning eller service tidigare.

Eftersom du blir del av ett positivt och drivet team ser söker vi dig som själv ser till att bidra med positiv energi. För att trivas i rollen tror vi att du har ett intresse för service och försäljning.

Skallkrav:
- Flytande svenska i tal och skrift
- Gymnasiekompetens

Meriterande:
- Tidigare erfarenhet av kundsupport/callcenter
- Erfarenhet av försäljning eller serviceyrken


Om oss

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden AB kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.

Villkor

Start: Januari eller enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, tillsvidare
Placering: Centrala Göteborg
Lön: Fast lön + rörlig del

Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan idag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 5 december 2016

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


28 oktober 2024

28 oktober 2024

28 oktober 2024