OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu kundservicemedarbetare som vill bli en del av en dynamisk och modern kundserviceorganisation i Falun.
Granngården är en del av Sveriges historia sedan 1880 och har rikstäckande butiker och e-handel. De tillhandahåller produkter för den jordnära människan, bl.a. inom trädgård, djurfoder, häst- och hundartiklar samt lantbruk.
Arbetsbeskrivning
Som en del av kundservice arbetar du i en inspirerande och nyskapande atmosfär på Baronas kontaktcenter i Falun. Dina arbetsuppgifter varierar och innebär främst att ta emot inkommande ärenden muntligt och skriftligt. Det är därför mycket viktigt att du är duktigt på att uttrycka dig i såväl tal som skrift.
Du blir en del av ett team där det alltid är nära till skratt samtidigt som professionalism och utveckling genomsyrar hela organisationen.
Bakgrund
Du motiveras av att påverka och hjälpa kunder till en bättre upplevelse i kontakt med företaget. Vidare drivs du av att arbeta i en kundfokuserad organisation och är serviceinriktad.
Vi ser gärna att du har erfarenhet och kunskap inom djur och/eller natur. Tidigare har du, eller kanske har haft, djur under stora delar av ditt liv, gillar trädgårdsskötsel eller odling.
Vi söker dig som
• Är en positiv lagspelare har lätt för att komma in i en arbetsgrupp
• Är ansvarstagande, noggrann och förstår betydelsen av din del av affärskedjan
• Är en förebild för dina kollegor genom ditt positiva sätt och din förmåga att vara lösningsorienterad
• Du har ett genuint intresse för att skapa service som överträffar kundernas förväntningar.
• Har en säljande personlighet och kan därigenom bistå kunderna att göra bästa möjliga val
• Du är duktig på att uttrycka dig i tal och skrift på svenska.
Om bolaget
Barona erbjuder dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. Du kommer arbeta nära din teamledare och erbjudas kontinuerlig coachning och kompetensutveckling. Vi är ett sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans i form av teamaktiviteter och vi arbetar aktivt för en öppen och positiv företagskultur.
Du får en individuell utbildningsplan och tillsammans arbetar vi för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande i Barona-akademin.
Vi söker er som kan börja under mars/april 2020. Tjänsten är en timanställning med varierande omfattning och arbetstiderna är förlagda utefter kundservice öppettider, måndag-söndag mellan kl. 8-22. Tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal.
Intervjuer hålls löpande med sista ansökningsdag 20/4-2020, så skicka in din ansökan redan nu!
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Pernilla Rodriguez på pernilla.rodriguez@barona.se
Varmt välkommen med din ansökan!
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
När vi blickar framåt ser vi växande möjligheter och ett större fokus på internationella lösningar. I Sverige har vi under 2019 förvärvat Ageris, AMGA och Prizta och har den långsiktiga planen att bli en marknadsledande aktör samtidigt som vi behåller vår entreprenöriella kultur och framgångsrika specialiseringstrategi.
Läs mer här: http://barona.se/om-oss/