Kundservicemedarbetare till Granngårdens kundservice i Malmö!

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu kundservicemedarbetare som vill bli en del av en dynamisk och modern kundserviceorganisation i Malmö!

Granngården är en del av Sveriges historia sedan 1880 och har rikstäckande butiker och e-handel. De tillhandahåller produkter för den jordnära människan, bl.a. inom trädgård, djurfoder, häst- och hundartiklar och lantbruk.

Arbetsbeskrivning
Som en del av kundservice arbetar du i en inspirerande och kreativ atmosfär på Barona Contact Center i Malmö. Dina arbetsuppgifter varierar men innebär främst att hantera och hjälpa Granngårdens kunder via telefon samt till viss del via chatt och mejl. Det är därför mycket viktigt att du är duktigt på att uttrycka dig i såväl tal som skrift på svenska och engelska. 

Du blir en del av ett team där det alltid är nära till skratt samtidigt som professionalism och utveckling genomsyrar hela organisationen. 

Bakgrund
Du motiveras av att påverka och hjälpa såväl kunder som kollegor till en bättre upplevelse i kontakt med företaget. Vidare drivs du av att arbeta i en kundfokuserad organisation och är serviceinriktad.

Vi ser att du har erfarenhet, kunskap och intresse för djur, trädgård, natur, växter och/eller lantbruk. Kanske har du eller har haft djur under stora delar av ditt liv, ridit sedan barnsben eller gått på ett jordbruksgymnasium!

Vi söker dig som Är en positiv lagspelare och har lätt för att komma in i en arbetsgrupp
Är ansvarstagande, noggrann och förstår betydelsen av din del av affärskedjan
Är förebild för dina kollegor genom din positiva inställning och förmåga att vara lösningsorienterad
Du har ett genuint intresse för att skapa service som överträffar kundernas förväntningar
Du är duktig på att uttrycka dig i tal och skrift på svenska
Är bra på att ha många bollar i luften och är tekniskt kunnig/har tidigare erfarenhet för att arbeta i många olika datorprogram

Om bolaget
Barona erbjuder dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. Du kommer arbeta nära din Team Manager och erbjudas kontinuerlig coachning och kompetensutveckling. Vi är ett sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans i form av teamaktiviteter och vi arbetar aktivt för en öppen och positiv företagskultur. Vi sitter i fräscha lokaler i Västra Hamnen, Malmö.

Du får en individuell utbildningsplan och tillsammans arbetar vi för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande i Barona-akademin.

Tjänsten är en timanställning på deltid med start omgående. Våra öppettider är måndag till söndag kl. 08-22 och du måste därför kunna arbeta kvällar och helger Tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal. 

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sara Fogelberg på sara.fogelberg@barona.se
Varmt välkommen med din ansökan!
 
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer här:  http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Contact Center AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 augusti 2021
  • Ansök senast: 29 augusti 2021

Liknande jobb


26 november 2024