Kundservicemedarbetare till Granngårdens kundservice i Malmö!

Kundservicemedarbetare till Granngårdens kundservice i Malmö!

Arbetsbeskrivning

Har du ett intresse av djur, natur eller trädgård och drivs av att ge exceptionell kundservice? Vi söker nu kundservicemedarbetare som vill bli en del av en dynamisk och modern kundserviceorganisation i Malmö!

Arbetsbeskrivning
Som en del av kundserviceteamet arbetar du i en inspirerande och kreativ atmosfär på Barona Contact Center i Malmö. Du kommer att arbeta på uppdrag av Granngården. Du kommer att ha varierande arbetsuppgifter men kommer främst att hantera och hjälpa Granngårdens kunder via telefon samt till viss del via mail och chatt. Du kommer att svara på frågor kring Granngårdens breda sortiment som rör djur, trädgård, trädgårdsmaskiner, växter, odling med mera. Du blir en del av ett team där det är härlig stämning samtidigt som professionalism genomsyrar hela organisationen.

Bakgrund
Vi söker dig som är kundorienterad, lättlärd och trivs att jobba i ett högt tempo. Du har en god förmåga att kommunicera på ett förtroendegivande sätt och är bekväm med/har vana av att arbeta med telefonen som redskap. För att bli framgångsrik hos oss är god service en självklarhet för dig. Du har en hög arbetsmoral, har ett flexibelt förhållningssätt och kan naturligt skifta fokus mellan olika arbetsuppgifter. Vidare trivs du med att jobba i team men tar samtidigt eget ansvar för att driva dina egna ärenden. Då du kommer att arbeta i ca 20 olika system, behöver du ha en god systemvana. 

Vi ser att du har erfarenhet, kunskap och intresse för djur, trädgård, natur, växter och/eller lantbruk. Kanske har du eller har haft djur under stora delar av ditt liv, ridit sedan barnsben eller gått på ett jordbruksgymnasium!

Vi söker dig som Du har ett genuint intresse för att skapa service som överträffar kundernas förväntningar
Är en positiv lagspelare och har lätt för att komma in i en arbetsgrupp
Är ansvarstagande, noggrann och förstår betydelsen av din del i affärskedjan
Är förebild för dina kollegor genom din positiva inställning och förmåga att vara lösningsorienterad
Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska
Är bra på att ha många bollar i luften och är tekniskt kunnig/har tidigare erfarenhet för att arbeta i många olika system

Om Granngården
Granngården är en del av Sveriges historia sedan 1880 och har rikstäckande butiker och e-handel. Granngården är rotade i det svenska jordbrukssamhället. I över hundra år har de varit en knutpunkt för svenska bönder. Genom deras arv har de en stor kunskap i frågor som rör odling, djur och natur. Granngården vill med deras 111 butiker runt om i Sverige och med deras e-handel inspirera och underlätta för dig som vill leva ett jordnära liv. De tillhandahåller produkter bl.a. inom trädgård, djurfoder, häst- och hundartiklar och lantbruk.

Övrig information
Barona erbjuder dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö. Du kommer arbeta nära din Team Manager och erbjudas kontinuerlig coachning och kompetensutveckling. Du får en individuell utbildningsplan och tillsammans arbetar vi för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande i Barona-akademin. Vi är ett sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans. Barona anordnar teamaktiviteter och arbetar aktivt för en öppen och positiv företagskultur. Vi sitter i fräscha lokaler i Västra Hamnen, Malmö. 

Då vi söker flera medarbetare för Granngårdens högsäsong har vi tre olika startdatum för tjänsten. Dessa är den 16 februari, 2 mars och 16 mars 2022 och anställningen sträcker sig till 30 juni 2022 men kan komma att bli förlängt. Tjänsten är en timanställning där du kommer att jobba 20-40 timmar i veckan. Våra öppettider är vardagar 8-19 samt helgdagar 8-17. Under högsäsong kan arbetstiderna bli förlagda mellan 8-22. Du måste därför kunna arbeta kvällar och helger. Tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal. 

På grund av GDPR tar vi inte emot ansökningar via mail, men har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sofie Eriksson på sofie.eriksson@barona.se eller Linn Ståhl på linn.stahl@barona.se

Varmt välkommen med din ansökan!
 
Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer här:  http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Contact Center AB
  • 8 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 december 2021
  • Ansök senast: 13 februari 2022

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024