Kundservicemedarbetare till Hasselfors Gardens

Kundservicemedarbetare till Hasselfors Gardens

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag
För att upprätthålla förstklassig service behöver vi förstärka vårt team med fler medarbetare under högsäsong 2022.

Tycker du om att arbeta i en administrativ roll och att ge förstklassig service – då kan detta vara tjänsten för dig!


Arbetsuppgifter
Teamet ansvarar för arbetsuppgifter från det att Hasselfors Garden tar emot kundorder till det att varorna går ut till kund. Arbetsuppgifterna består främst av kundkontakt, orderadministration, kundregister, reklamationer, säljstöd, transportbokningar, leveransdokument, lagerjusteringar etc.

Kontaktytor är både internt och externt. Externt så som kunder och transportörer och internt med t.ex. säljare och lagerpersonal.


Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administrativt arbete och som har vana av service och kundbemötande. Du är noggrann och engageras av att ha flera arbetsuppgifter pågående samtidigt och du förstår hur olika arbetsmoment är en del av ett större flöde.

Du är intresserad av att åstadkomma förbättringar som medför kvalitetshöjning av teamets arbete och du ser teamet som en tillgång för att hitta lösningar. Som person tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och du drivs av teamets gemensamma mål för att bidra till hela företagets framgång.


Övrig information
Vi söker:
3 st på 100% för perioden februari – juli (ev. till mitten aug. Arbetstid: 08-17.
4 st på 75% för perioden mars-maj. Arbetstid: 06-12. alt 12-18.
Arbetstiderna kan komma att ändras.

Tjänstens placering är vid Hasselfors Gardens fabrik i Mosås, Örebro.

Urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. Lycka till!


Om kundföretaget
Hasselfors Garden erbjuder dig en arbetsplats där de strävar efter att leva efter sina företagsvärderingar för de tror att det är så de når framgång. Deras team har väldigt stort fokus på kundens framgång och för att åstadkomma förbättringar så måste de våga att prova nya arbetssätt. För att lyckas som team krävs att de arbetar tillsammans och visar varandra respekt och tillit.

Hasselfors Garden AB är en del av Kekkilä-BVB, Europas ledande aktör inom torv, gödsel och täckmaterial. I Norden är Kekkilä-BVB marknadsledande med kända varumärken som Kekkilä Garden och Hasselfors Garden. I Västeuropa syns varumärkena Jardino och Veenbaas och för yrkesodlare tillverkas och marknadsförs produkter med varumärkena BVB Substrates och Kekkilä Professional.

Hela vår koncern genomsyras av våra fyra värderingar: Fokus på kundframgång, Mod att förnyas, Lyckas tillsammans och Förtroende genom respekt. Vi värnar om värderingarna och låter de vägleda oss i vårt dagliga arbete.


Om Nercia
Nercia är en leverantör inom Bemanning, Rekrytering, Interimsuppdrag och Utbildning som erbjuder högt kvalitativa lösningar. Vår branschinriktning är primärt kvalificerade arbetare och tjänstemän. Vi rekryterar och bemannar både längre och kortare uppdrag utifrån uppdragsgivarens önskemål. Vi är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är medlemmar i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen.

Som anställd är du vår viktigaste resurs och du skall känna dig trygg i din anställning. Vi lägger stor vikt vid att skapa en god relation mellan medarbetare för att skapa en god stämning och arbetsklimat. Därför erbjuder vi friskvårdsbidrag, sociala aktiviteter, tillgång till kompetensutveckling och anställning på kollektivavtal.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Blomqvist

Ingela Klingvall
076-317 34 20
Oskar Trulsson

Personalansvarig Stina Ljungström
019-206700
Stina Ljungström

Stina Ljungström

Rickard Algotsson
072-717 90 50
Rickard Algotsson

Madeleine Leo

Stina Ljungström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nercia Bemanning AB
  • 7 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 december 2021
  • Ansök senast: 16 januari 2022

Besöksadress

BOX 140 55, Örebro
None

Postadress

BOX 14055
ÖREBRO, 70014

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024