OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Vi ingår i den internationella koncernen SR Teleperformance med säte i Paris. Koncernen har ca 75 000 medarbetare , 281 contact center representerat i 45 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretaget idag. Vill du också vara med på ett spännande uppdrag för ett av Sveriges största telecomföretag? I din roll som kundservicemedarbetare kommer du främst att arbeta med att ta emot inkommande samtal där du ger bästa möjliga service, löser kundens problem, hanterar fakturafrågor och utför försäljning. Du kommer initialt att genomgå en utbildning för att lära dig allt om uppdraget. Du kommer att sitta i Teleperformance lokaler som är belägna i centrala Stockholm. Vi söker extrapersonal med annan huvudsaklig sysselsättning. Vi söker dig som - Är kommunikativ och lyhörd - Är serviceminded och har god problemlösningsförmåga - Är målinriktad - Har god säljförmåga - Har god språklig förmåga - Är utåtriktad, resultatmedveten, initiativrik samt har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer. Vi tror att du har ett intresse för ny teknik, minst gymnasial utbildning samt viss datorvana. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från kundservice, men viktigast är att du är framåt och har rätt attityd. Ansökan Ansök redan idag då urval och intervjuer sker löpande - observera att ett utförligt CV samt ett personligt brev som tydligt redovisar ditt intresse för tjänsten ger dig större chans till anställning. Startdatum 2008-06-02
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman