OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för service, är engagerad och målinriktad?
Vill du vara med IP-Onlys resa med målet att alla ska få tillgång till fibernät?
Då har vi tjänsten för dig!
OM ROLLEN
Som kundservicemedarbetare kommer du tillsammans med ditt team ansvara för att hjälpa kunder via telefon, epost och chatt. Du kommer hjälpa till med nya beställningar, svara på frågor kring befintliga ärenden och hjälpa kunderna utefter deras behov. Det är därför viktigt att du är prestigelös och trivs i en kommunikativ roll där du har kontakt med många olika människor. Med hjälp av teamets driv och engagemang så vann dom priset för årets förändringsresa hos Briljant 2021. Nu har du chansen att vara en del av detta team och Sveriges framtida fiberlogistik!
VI SÖKER DIG
För att trivas i denna roll så tror vi att du har tidigare erfarenhet av service eller kundtjänst. Vi tror att du är en lagspelare som tycker om att bygga relationer med andra människor, både kollegor och kunder. För att komma in snabbare i rollen tror vi att du har ett intresse för teknik, är engagerad i ditt arbete och har lätt för att lära dig och sätta dig in nya arbetssätt och system. Du talar och skriver flytande svenska och engelska. Det är också meriterande om du har erfarenhet av försäljning eller telekom-branschen.
OM FÖRETAGET
IP-Only jobbar för att bygga ett hållbart fibernät som bidrar till samhällets digitala utveckling. Dom är ledande inom digitalisering och med sitt showroom som bas i Uppsala vill dom inspirera och skapa förståelse för möjligheterna som digitaliseringen kan innebära för vårt sätt att leva. Du kan läsa mer om IP-Only här. (https://www.ip-only.se/om/)
ÖVRIGT
Start: 15 augusti
Arbetstider: 8-17
Placeringsort: Uppsala
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Detta uppdrag är ett konsultuppdrag som sträcker sig över 6 månader, med möjligheter till förlängning eller överrekrytering.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta A-hub.