Kundservicemedarbetare till Kista!

Kundservicemedarbetare till Kista!

Arbetsbeskrivning

Om företaget

KONEs svenska historia går tillbaka ända till 1887 då den första hydrauliska personhissen installerades i Stockholm av Graham Brothers som senare kom att införlivas i KONE. I Sverige har KONE ca 1 000 medarbetare fördelade på 28 kontor över hela landet, från Malmö i söder till Kiruna i norr. Huvudkontoret är beläget i Kista. Där sitter även vårt kundcenter som är bemannat dygnet runt, årets alla dagar - alltid tillgängligt med snabb hjälp och service.

Tillsammans med våra partners och kunder hjälper vi till att göra Sverige mer tillgängligt! Vi är stolt partner till projekt såsom Mall of Scandinavia, Gothia Tower och Turning Torso. Lika stolta är vi också över att få hjälpa tusentals bostadsrättsföreningar och fastighetsägare runt om i Sverige med planering, service, förebyggande underhåll och modernisering av deras utrustningar.


Din roll

Detta är ett konsultuppdrag på inledningsvis 12 månader via oss på Clevry.

I rollen som Customer Service Agent kommer du att ingå i inbound-teamet, det är ett nära sammansvetsat team om fem som värdesätter samarbete och att ha kul på arbetsplatsen. I rollen kommer du att ta emot ärenden via telefon och mail vilka du utreder och tar beslut kring samt ger bästa möjliga service. Du kommer att supportera företagskunder i ärenden som rör avtal- och fakturafrågor. Vidare kommer du arbeta i flertal interna system däribland SAP och Salesforce.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

Service främst mot företagskunder och bostadsrättföreningar

Hantering av bland annat faktura- och avtalsfrågor

Administration kopplat till ärendena



Kontor: Kista

Start: omgående

Omfattning: heltid

Din profil

För denna roll är det dina personliga egenskaper som är avgörande för att trivas och bli framgångsrik i rollen. Vi söker dig som är serviceinriktad med en god förmåga att anpassa dig till olika typer av situationer och personer. Vi ser att du har en självsäkerhet i att ta beslut och tillämpar ett problemlösande tillvägagångssätt. Vi ser att du har tidigare arbetslivserfarenhet inom service med en god kundvana och gärna i en roll där du arbetat med telefon och system som verktyg. Vidare ser vi att du är flytande i tal och skrift på svenska och engelska samt har en god vana av Officepaketet.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.


Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 mars 2022
  • Ansök senast: 7 september 2022

Liknande jobb


7 oktober 2024

7 oktober 2024