OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena ekonomi, försäljning/marknadsföring, administration, HR och IT. För kunds räkning söker vi en kundtjänstmedarbetare till ett framgångsrikt internationellt företag inom konsumentvarubranschen. Företaget är amerikanskt och har verksamhet över hela världen. Din roll innehåller många utåtriktade kontakter såväl internt och externt. Per telefon tar du emot order från kunder, du registrerar ordern samt hanterar annan administration. Du kommer även att ha kontakt med transportörer, hantera avvikelser i ordern samt göra avstämningar gentemot fakturor. Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter (kundtjänst, ordermottagning eller liknande) samt har telefonvana. Som person är du noggrann, stresstålig och social. Du har förmåga att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Engelska behärskar du utan problem. Du har goda kunskaper i MS Officepaketet, särskilt Excel. Om du har arbetat med SAP eller ett annat integrerat affärssystem är det en fördel. Det är ett krav att du talar och skriver norska mycket bra. Företaget som sitter i moderna lokaler med öppet kontorslandskap befinner sig i en spännande fas. Skicka din ansökan snarast, urvalsarbetet sker kontinuerligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Henrik Hallgren
+46 8216720
Linda Hedbom
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 46
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Sebastian Vesterlund
+46 8 21 67 26
Linda Hedbom
+46 8 21 67 44