OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jobb översikt:
Drivs du av en ständig strävan efter förbättringar? Talar du flytande svenska? Gå med i vårt kundserviceteam för Miele!
Genom att gå samman med Miele, ledande tillverkaren av högkvalitativa hushållsapparater, strävar vi tillsammans mot ett gemensamt mål: att säkerställa att vi lever och arbetar enligt mottot ”Immer Besser”: - alltid bättre.
Eftersom vi växer snabbt söker vi nu en talang med liknande inställning att gå med i vårt kundserviceteam – talar flytande svenska och en person kommer att bli en viktig medlem i ett team som ägnar sig åt att leverera exceptionella kundupplevelser vid varje tillfälle. Om du delar vår passion för kontinuerlig förbättring och uppskattning för varumärken med höga kvalitetskrav, ansök redan nu och följ med på vår resa i Grekland!
Några av dina dagliga uppgifter:
Kommunicera genom olika kanaler (e-post, chatt och telefon) för att hantera produkt- eller serviceproblem.
Ge råd till kunder om rätt användning av deras elektriska apparater.
Hantera kundklagomål på ett effektivt sätt, klargöra deras behov och fastställa orsaken till problemet.
Snabbt åtgärda fel eller justeringar: följa upp för att säkerställa lösning av problemet.
Hjälpa till med behandlingen av återbetalningar eller utbyten.
Ordna beställningar.
Vi skulle uppskatta om du har:
Hög nivå av flytande svenska.
God kommunikationsförmåga på engelska.
Erfarenhet av kundsupport/problemhantering är meriterande.
Familjaritet med varumärket är föredraget.
Starka verbala och skriftliga kommunikationsförmågor med aktiv lyssning.
Erfarenhet inom hushållsapparater/kommersiell utrustningsindustrin är en fördel.
Bekväm med användning av grundläggande teknikverktyg.
En positiv, kan-göra-attityd som lyser igenom varje interaktion.
Vad vi erbjuder:
Fullständigt stöd för att hjälpa dig att underlätta din flytt till Grekland (vi täcker dina flygbiljetter, hotellboende, hitta en lägenhet – allt utan kostnad för dig).
Konkurrenskraftig månadslön + 2 extra löner per år.
Hänvisningsprogram: Ta med en vän och få upp till €2,000 beroende på språket.
Extra förmåner för privat sjukförsäkring.
Många förmåner och rabatter.
Fullständig utbildning av certifierade instruktörer.
Möjligheter till professionell tillväxt och utveckling.
Specialhändelser samt initiativ för samhällsansvar och socialt ansvar.
Gratis online kurser i grekiska språket.
Toppenmoderna lokaler som ger en fantastisk arbetsmiljö med avkopplande pausområden. Möjligheten att arbeta för ett företag som certifierats som en Great Place to Work, som främjar mångfald och erbjuder lika möjligheter för alla, oavsett kön, etnicitet, religion, kultur eller ålder. På Teleperformance Greece är vi stola över vårt åtagande för våra värderingar: jämlikhet, medveten inkludering och människocentrerat framsteg. Tillväxt bestäms inte enbart av våra siffror: vår mest värdefulla tillgång är våra människor. Vår ständigt växande gemenskap av 12 000+ personer från 110+ nationaliteter är det som gör oss till vad vi är: den obestridliga ledaren inom vårt område.
Tänker du på att flytta och undrar över levnadskostnaderna i Grekland?
Grekland har en beundransvärd historia och kultur, klimat och mat – och ändå är levnadskostnaderna bland de lägsta i Europa, enligt grekiska myndigheter och EURES-nätverket. Inte konstigt att Gekland är en populär destination för både arbetare och turister.
Varmt välkommen med din ansökan!