OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jobb översikt:
Gå med i vårt nordiska Paypal Customer Solutions-team på en av de mest populära destinationerna i världen! Hur skulle du känna om ditt kontor låg bara ett andetag bort från stränder med kristallklart vatten? Låter ett år långt solsken – tillsammans med smakrik grekisk mat – som ett alternativ du skulle vilja utforska? Hoppa med huvudet först in i Medelhavsupplevelsen och gå med i vårt ständigt växande nordiska Paypal Customer Solutions-team på en av de mest populära destinationerna i världen – Chania, Kreta!
Om du är flytande i svenska och alltid uppdaterad med de senaste framstegen inom fintech, ta chansen och kom och arbeta med Paypal, den ursprungliga innovatören inom digitala betalningar – och världens mest värdefulla fintechföretag. Gå med i ett team dedikerat till att demokratisera finansiella tjänster, se till att alla har kontroll över sina ekonomiska liv: allt detta medan du njuter av din vistelse på en grekisk ö känd för sin rika kultur, fantastiska landskap och livliga nattliv, där du också får chansen att umgås, bygga ditt professionella nätverk, förbättra din kommunikationsförmåga och berika ditt CV med anmärkningsvärd arbetserfarenhet.
Var en del utav förändringen och anslut dig till oss i vackra Kreta!
Vad du kommer att göra:
Vara ögon och öron för teamet som hanterar kundförfrågningar.
Kommunicera med kunder via telefon, e-post, video och chatt, analysera problem med transaktioner som banköverföringar och internetköp.
Ge utmärkt kundsupport genom aktivt lyssnande på varje interaktion samtidigt som supportmetoden anpassas för att tillgodose alla nivåer av kundupplevelse. Arbeta med konfidentiell kundinformation och behandla den på ett varsamt sätt.
Förvandla varje kund till en nöjd kund!
Utbyt idéer och lösningar med dina kollegor!
Njut av din tid på Kreta!
Vad du tar med dig:
Flytande svenska.
Mycket goda kunskaper av engelska – både i skrift och talat språk.
Erfarenhet av kundsupport är välkommen exceptionell kommunikation & mjuka färdigheter, samt en problemlösningsmentalitet.
En högt utvecklad känsla för ägarskap.
Datorkunskap/teknisk kunnighet.
Resursförmåga – förmågan att vara en mångsysslare.
En positiv och äventyrlig attityd.
Villig att suga till sig all kunskap och erfarenhet vi erbjuder.
Vad vi erbjuder:
Komplett flyttstöd (flygbiljett till Chania – Kreta, hämtning & lämning – utan kostnad för dig).
Gratis boende – fullt möblerade, rymliga lägenheter under hela anställningstiden.
Konkurrenskraftig månadslön + 2 extra löner per år.
Ett generöst bonussystem.
Fullt avlönad utbildning av certifierade instruktörer.
Remissprogram: Ta med en vän och få upp till € 2000 beroende på språket.
Privat sjukförsäkring.
Konsekvent stöd för allt du kan behöva längs vägen.
Många förmåner och rabatter.
Toppmoderna lokaler – inklusive ett fantastiskt aktivitetsrum med ett fullt utrustat gym, bordtennis och TV specialevenemang samt initiativ för samhälles och socialt ansvar.
Gratis onlinekurser inom det grekiska språket.
Professionell tillväxt och utvecklingsmöjligheter inom en mångkulturell, säker och rolig arbetsplats.
Arbeta för ett bra arbetsställe som är ett certifierat företag som främjar mångfald.
Detta är en fantastisk möjlighet att avancera din karriär och arbeta för ett multinationellt företag, genom att utveckla stark erfarenhet och kompetens, samtidigt som du representerar ett av de största varumärkena världen över. Dessutom kommer du att vara medlem i ett företag som främjar mångfald, erbjuder lika möjligheter för alla, oavsett kön, etnicitet, religion, kultur eller ålder. Av dessa skäl bjuder vi in dig att gå med i vår stora familj på mer än 12 000 personer från 110+ olika nationaliteter.
Varmt välkommen med din ansökan!