Kundservicemedarbetare till Kronans Apotek

Kundservicemedarbetare till Kronans Apotek

Arbetsbeskrivning

Till vår kundservice för Kronans Apotek söker vi nu dig som har en positiv attityd, tycker om att lära dig nya saker, är resultatorienterad och som har lätt för att anpassa sig till nya situationer. Du är proaktiv till naturen, brinner för att hjälpa andra och är lyhörd för kundens behov.

Ditt arbete kommer att vara omväxlande och ge dig nya utmaningar varje dag, inom allt från frågor om läkemedel, recept, fakturor till tillgänglighet av produkter.

All kommunikation med kunder kommer ske via telefon, e-mail, chatt och sociala medier.

Som nyanställd kommer din första vecka vara dedikerade till en grundutbildning på heltid. Under utbildningen ligger fokus på att förbereda dig som nyanställd så att du känner dig trygg i din arbetsroll.

Vad vi kan erbjuda dig

På Webhelp och Kronans Apotek genomsyras kulturen av teamwork och gemensamma aktiviteter vilket bidrar till vårt positiva arbetsklimat. Hos oss kommer du snabbt bli en del av teamet och få chans att träffa flera nya kollegor.

Vi erbjuder även stora möjligheter till utveckling och olika karriärmöjligheter på Webhelp. Flera av våra ledare och coacher har påbörjat sin karriär som just kundservicemedarbetare här, så ta chansen du också!

Vi söker dig som

Tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter, har en positiv attityd samt lätt att lära dig nya saker. Vi ser gärna också att du är resultatorienterad, har lätt att hantera varierande arbetsuppgifter och har förmågan att lyssna aktivt.

Vi vill att du uppfyller följande:

- Har grundläggande datorkunskap
- Godkända betyg i svenska A eller 1 och engelska A eller 5
- Talar flytande Svenska och känner dig bekväm med samtal på engelska.
- Fyllt 18 år
- Finns ej med i belastningsregister


Meriterande med tidigare erfarenhet inom servicebranschen.



START: 2022-02-07

PLACERINGSORT: Kalmar

ANSTÄLLNINGSFORM: Timanställning, flexibel anställningsform på 75%-100% efter överenskommelse.

LÖN: Enligt kollektivavtal

ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna: Måndag-Fredag 08:00-18:00 samt Lördag 09:00-14:00

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2022-01-24

Sök jobbet redan idag! Vi gör löpande rekryteringar och urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Making business more human for the world’s most exciting brands

We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds.

Webhelp is committed to making business more human.

It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies.

Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.

Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.

Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.

By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners’ business.

Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.

Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.

Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

swedish

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 december 2021
  • Ansök senast: 24 januari 2022

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024