Kundservicemedarbetare till kund i Kista!

Kundservicemedarbetare till kund i Kista!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten:

För kunds räkning söker vi nu en kundservicemedarbetare med administrativt ansvar till deras kontor i Kista. Bolaget äger, förvaltar och utvecklar bostäder och kommersiella fastigheter på flera orter i Sverige. I rollen ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon och mejl. Dina arbetsuppgifter kommer framför allt att innefatta kundservice och serviceanmälningar men även en del administrativa arbetsuppgifter.

Din profil

För att passa i rollen tror vi att du har 1-3 års arbetslivserfarenhet av arbete med kundtjänst och administrativt arbete

Vidare ser vi följande:

- God system- och datorvana.
- Flytande svenska i tal och skrift.
- Behärska engelska i tal och skrift.
- God datavana inom Office 365 paketet.
- God förmåga att samarbeta med olika delar av en företagsorganisation
- En vilja och ett intresse av att lära sig nya saker värderas högt
- En flexibel attityd och att tycka om att arbeta med olika saker, ibland med kort leveranstid
- Ett öga för service och att bygga relationer


Utöver ovan nämnda så lägger vi stort fokus vid de personliga egenskaperna. Vi tror att du har ett intresse och en förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar kopplat till de ärenden som kommer in. Därtill strävar du efter att hjälpa dina kunder och kollegor på ett lösningsorienterat sätt och kan lösa frågor utan givna svar. Du är positiv, utåtriktad och tycker om att ta egna initiativ i kunddialogen. Struktur och ordning är något som faller dig naturligt, likväl är du kvalitetsmedveten och flexibel i samtal med kunder. Slutligen ser vi gärna att du är kommunikativ och en teamspelare som tillsammans med dina kollegor tar ansvar för kundens varumärke.

Placering: Kista, Stockholm.

Omfattning: Heltid

Arbetstider: 40 timmars veckor

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd hos oss på Clevry men vara uthyrd till vår kund i 6 månader med eventuell överrekrytering därefter.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Efter att du har skickat in din ansökan kommer vi att behandla den så snart vi kan. Om du aktuell för tjänsten kommer vi sedan att kontakta dig för en telefonavstämning. I denna rekryteringsprocess

tillämpar vi ett löpande urval vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer + 46 (0) 70 417 92 81.

Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 december 2021
  • Ansök senast: 10 juni 2022

Liknande jobb


1 oktober 2024

30 september 2024