Kundservicemedarbetare till kund inom media

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu flera kundservicemedarbetare till vår kund inom media i Norrköping. På den här avdelningen arbetar vi med rådgivning och service till befintliga kunder.

Första tiden på jobbet
De första tre veckorna hos kunden får du som nyanställd en omfattande utbildning inför det framtida arbetet. Under utbildningen får du bland annat lära dig om de system som används, fakturahantering, försäljning samt retorik och hantering av samtal. För att få en större förståelse för hur samtal kan se ut får du i ett inledande skede medlyssna på när kollegor tar samtal.

Arbetsuppgifter
När du fått alla grundläggande kunskaper via utbildningen börjar det bli dags att ta dina egna samtal. Ditt arbete innefattar att ta emot inkommande samtal där kunderna önskar förändra/ fråga om eller avsluta sitt abonnemang av produkter och tjänster. Det primära i ditt arbete är att bemöta kunder med lyhördhet och engagemang samt att kunna anpassa ditt bemötande utefter kundens behov. Vidare arbetar vi med merförsäljning, där vi med hjälp av enkla frågor tar reda på vad kunden är intresserad av.

I ditt team finns såväl Team Manager som Sales Coach med gedigen kunskap och erfarenhet tillgängliga för att stötta dig under din första tid. Vidare ges du kontinuerlig coachning av din Team Manager som aktivt uppmuntrar dig i din fortsatta utveckling hos oss.

Utvecklingsmöjligheter
Då kunden växer skapas det kontinuerligt många nya möjligheter för våra medarbetare att ta sig an nya utmaningar och vidareutecklas. För oss är det viktigt att tillgodose den kompetens vi har, varför vi gärna rekryterar internt när vi söker ledare till våra olika uppdrag.

Stämningen hos kunden
Stämningen hos kunden är energisk, öppen och positiv. Medarbetarna delar med sig av erfarenheter och tips som kan underlätta arbetet och bidra till en god stämning på kontoret. För att stärka sammanhållningen i våra team anordas med jämna mellanrum aktiviteter eller gemensamma tävlingar.

Arbetstider
Kundtjänsten har öppet 08:00-20.00 under vardagar och det är under detta tidsspann som arbetstiderna förläggs, vilket innebär att kvällar och helger är fria. Schemat släpps inför varje månad så det finns goda möjligheter att planera runtomkring. Du har även möjlighet att lämna vissa önskemål kring schema samt byta pass med kollegor.

Är det dig vi söker?
Vi tror att du som söker tjänsten är en kommunikativ och lyhörd person. Du har kunden i fokus och brinner för service. Vidare är du lösningsfokuserad och strävar aktivt efter utveckling av dina resultat.

Vi ser att du som söker har grundläggande datakunskaper i Microsoft Office samt godkända betyg i svenska A och engelska A.

För att vara aktuell för tjänsten får du inte finnas med i belastningsregistret, ett utdrag ur detta kommer att beställas i samband med en eventuell anställning.

Om jobbet

Region
Norrköping

Arbetstid / Varaktighet
Vi söker både dig som är intresserad av att arbeta heltid samt deltid.

Arbetstiden är förlagd under våra öppettider: Vardagar 08:00-20:00.

Utbildning
Din anställning inleds med en 3 veckor lång utbildning som kommer förläggas på vardagar.

Startdatum för tjänsten sker juni, juli och augusti

Lön / Förmåner

Lön enligt kollektivavtal
Friskvårdsbidrag
Massagebidrag

Ansökan

Ansök snarast möjligt. Urval och intervjuer sker löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Julia Olsson

Emil Dreca
+46738795858
Julia Olsson
0707597666
Sofia Balazsi

Julia Ronge
0707597666

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ivy Talents
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 19 april 2017

Besöksadress

SANKT ERIKSGATAN 117 , Stockholm
None

Postadress

SANKT ERIKSGATAN 117
Stockholm, 11343

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024