OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för service och har ett intresse för ekonomi- och bankvärlden? Vill du dessutom bli en del av ett härligt team i en spännande organisation? Då är det just dig vi söker till denna tjänst! Urval sker löpande så sök redan idag.
OM TJÄNSTEN
Landshypotek Bank är en annorlunda bank med en stor uppgift där medarbetarna är avgörande för företagets framgång. Företaget är och vill vara en värderingsdriven bank där kulturen inte sitter i väggarna utan visar sig i hur de agerar varje dag i varje kundmöte. Landshypotek Bank utgörs av cirka 220 engagerade medarbetare på 19 kontor som tillsammans bidrar till ett rikare liv i hela landet. Sedan 1836 har företaget finansierat satsningar inom jord- och skogsbruk samt för företagande på landsbygden. Idag erbjuder företaget även bolån till husägare samt sparande för alla vars hjärtan klappar för en levande landsbygd.
Kundservicefunktionen på Landshypotek Bank är en central del i bankens affärsverksamhet och har siktet inställt på att ge kunderna service i världsklass. I denna roll är du ofta kundens första kontakt med banken och spelar därmed en viktig roll i att underlätta både vardagen och att skapa en bra upplevelse. Arbetet varierar och du möter bankens kunder via telefon eller via digitala kanaler. I din roll ingår det även att vara flexibel och du kan behöva stötta upp på andra avdelningar med närliggande arbetsuppgifter.
#
Du erbjuds
* Att bli en del av ett gäng härlig och få arbeta i fina lokaler
* Att få meriterande service- och bankerfarenhet där du växer på ett såväl personligt som professionellt plan
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
- Kundbemötande via telefon eller digitala kanaler
- Samarbeta med andra avdelningar
- Stötta upp i närliggande arbetsuppgifter
VI SÖKER DIG SOM
- Har en gymnasieexamen
- Har tidigare erfarenhet av service och administration
- Har ett intresse för ekonomi
- Har goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift
OBS! Då tjänsten är säkerhetsklassad så krävs ett godkänt utdrag ur belastringsregister och UC
Vi ser gärna att du är:
* Serviceinriktad
* Kvalitetsmedveten
* Anpassningsbar
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, 6 månader med goda chanser till förlängning
* Placering: Centrala Linköping
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231