OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom bank & finans, försäkring, service och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling.
Ta chansen att få en utvecklande roll som Kundtjänstmedarbetare i ett ledande internationellt företag inom hörsellösningar och audiologi!
Arbetsbeskrivning
Som en del av teamet arbetar du i ett internationellt företag tillsammans med ett familjär Kundtjänstavdelning på 8 st personer för att primärt ge service på den svenska marknaden.
I teamet finns olika fokusområden med ett system där vi hjälper varandra. Detta innebär både intern kontakt med de andra funktionerna men också kontakt både med butiker, hörcentraler och slutanvändare av bolagets produkter.
Vårt CS team arbetar med att på ett serviceinriktat och inlyssnande sätt säkerställa att det inte endast är våra produkter utan även kontakten med oss som underlättar vardagen för våra samarbetspartners och slutanvändare.
Arbetsuppgifter:
I rollen som Kundtjänstmedarbetare har du arbetsuppgifter som innebär att:
Ta emot inkommande samtal och mail
Ta emot och handlägga ordrar i SAP
Vara behjälplig i frågor kring produkter, avtal, priser, regler och strategier
Kontakta kunder kring leveranser
Övriga arbetsuppgifter såsom posthantering, scanning, avläsning av inkomna produkter, ta produktavtryck etc mot
Bakgrund
Vi söker dig som tycker att det är roligt med både administration och mekanik/teknik, är lösningsorienterad och noggrann. Vidare är du servicemedveten och trivs med att arbeta i ett team.
För att vara kvalificerad för tjänsten som Kundtjänstmedarbetare hos bolaget har du tidigare erfarenhet av att arbeta med kundservice. Då koncernspråk är engelska men majoriteten av kundkontakten sker på svenska, är det ett krav för tjänsten att du talar och skriver flytande svenska samt engelska.
Du behöver även grundläggande kunskaper i MS Office programmen. Du kommer att arbeta i systemen SAP och Salesforce och det är därför mycket meriterande om du tidigare arbetat i dessa eller liknande system.
För att trivas i rollen ser vi att ett teknik/produktintresse är en viktig del, gärna med ett intresse även för audiologi. I vårt arbete månar vi om att vara så effektiva som möjligt i flödesprocessen för att korta ner ledtid för våra kunder och därför arbetar vi på daglig basis mot satta deadlines för delar av kedjan.
Om koncernen
Koncernen äger idag flertalet varumärken inom hörsellösningar och är representerade i mer än 90 länder och innehar idag över 10 000 medarbetare världen över. I Stockholmskontoret arbetar idag cirka 30 personer.
Bolaget arbetar med att ta fram lösningar där alla våra slutanvändare har möjlighet att höra och därmed interagera till fullo med sin omgivning.
Detta gör bolaget genom att vara specialiserade på design, utveckling, produktion och distribution av teknologiska avancerade hörselsystem.
Mer information om bolaget ges under intervjun.
Konkurrenskraftig fast månadslön via kollektivavtal samt tillkommande goda förmåner ingår. Tjänsten är heltid och tillträds enligt överenskommelse.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 2018-12-31, så därför rekommenderar vi dig att skicka in din ansökan redan nu.
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Alexander Magnusson på 08-551 118 71 alt. alexander.magnusson@amga.se
Välkommen med din ansökan!