Kundservicemedarbetare till ledande Telekombolag

Arbetsbeskrivning

Kundtjänstmedarbetare
Kundservicemedarbetare till ledande Telekombolag

Har du ett stort intresse för service och är redo för nästa utmaning? Söker du en långsiktig tjänst där du får möjlighet att utvecklas? Skulle du dessutom beskriva dig själv som en positiv, ödmjuk och beslutsam person som drivs av att göra skillnad för kunderna? Passa då på att söka till rollen som Kundservicemedarbetare redan idag! I denna roll kommer du att ingå i ett engagerat team som tillsammans ansvarar för att hjälpa de största företagskunderna på detta spännande Telekombolag.

Arbetsgivare: Randstad.

Läge: Huvudkontoret i Kista.

Omfattning: Heltid 40h/v under provanställningen, därefter 38,25h/v. Fast/rullande schema, vardagar kontorstider.

Start: Omgående, vid god prestation är intentionen att efter ca 3 månader bli anställd direkt hos kunden.

Arbetsbeskrivning

I denna roll kommer du att bearbeta enklare supportfrågor där man guidar kunder genom olika processer som berör t.ex. inställningar och liknande systemfrågor. Som person bör man vara teknikintresserad och van vid att hantera iphones och liknande utrustning för att kunna säkerställa att alla ärenden blir lösta på bästa möjliga sätt från start till mål.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du driven, självständig och ansvarsfull. Du har alltid kunden i fokus och drivs av att hitta lösningar på problem. Du är trygg i dig själv och vågar ta beslut samt driva på och ta initiativ i olika ärenden. Du hjälper gärna dina kollegor och tycker om en öppen och ärlig kultur som månar om kvalitet.

Du sitter i ett lugnt och öppet kontorslandskap vilket bidrar till en härlig gemenskap!

Hos kunden blir du en viktig pusselbit i en flexibel och prestigelös organisation som präglas av stark teamkänsla och högt engagemang. Du får möjlighet att växa i din roll och för rätt person finns många spännande karriärvägar.

Kvalifikationer

Kvalifikationer för tjänsten:

• Tidigare erfarenhet av kundbemötande, gärna från kundtjänst, telefonväxel eller callcenter.

• Lättlärd i olika system samt en god datavana. Sinne för teknik.

• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.

• Tillgänglig att kunna starta nån gång mellan 11-28 feb.

• Ingen semester/ledighet planerad under de första 3 månaderna.

Om Randstad

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens största företag inom rekrytering och bemanning. Vi har som målsättning att bidra till en bättre arbetsmarknad. Det gör vi genom att hitta rätt matchning mellan företag och arbetssökande. På så sätt hjälper vi företag att växa och bli mer framgångsrika och vi hjälper arbetssökande att hitta rätt jobb och uppnå sina drömmar.

Sista ansökningsdag: 2019-02-28, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För mer information: jimmy.hagglund@randstad.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 4 februari 2019

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


7 januari 2025

10 januari 2025

10 januari 2025

Kundtjänstmedarbetare i uppdrag mot Telia

Kundtjänstmedarbetare i uppdrag mot Telia

10 januari 2025