Kundservicemedarbetare till Live ITs kundservice

Kundservicemedarbetare till Live ITs kundservice

Arbetsbeskrivning

Känner du som vi, att kundupplevelsen är ovärderlig för att lyckas som företag? Vill du bidra till att skapa glädje och minnen för andra? Vill du dessutom jobba i en upplevande och familjär organisation? – Då är tjänsten som kundservicemedarbetare något för dig!
Barona har ett stolt samarbete med Live It och söker nu dig som vill bidra till andras positiva känslor, minnen och ingå i ett team som präglas av glädje och gemenskap.

Arbetsbeskrivning
I rollen som kundservicemedarbetare kommer du tillhandahålla digital kundservice. Du kommer hantera inkommande telefonsamtal och mail med möjlighet för fler kanaler.
Förutom att vägleda och hjälpa kunder så förekommer även merförsäljning där kunder erbjuds fler av företagets tjänster. Du kommer att jobba efter tydliga rutiner och strukturer, och ha tillgång till ett fantastiskt team som kommer stötta dig genom veckans alla dagar.

Vem söker vi?
Vi söker dig med en ser lösningar och har en positiv inställning till att lära och tycker om föränderligt arbete. Vi ser därför att du troligtvis trivs väldigt bra i en arbetsmiljö som främjas av gemenskap. Du brinner för att göra det absolut bästa för varje kund samtidigt som du känner dig trygg i att stå på dig och luta dig mot de rutiner som organisationen arbetar enligt.
För oss är din inställning, intresse för kundservice och personlighet det absolut viktigaste – men det finns några punkter vi ser som mer eller mindre viktiga: God förmåga i svenska och engelska i både tal och skrift.
Det är meriterande om du tidigare jobbat med kundservice (dock inget krav).

Övrig information
Omfattning: 20-40h/vecka
Arbetstider: vardagar 9-18
Placering: På Baronas kontor i Solna Strand i ljusa lokaler. Som anställd hos Barona får man även tillgång till träningsanläggning med gym och pool samt kostnadsfria gruppträningar.

Rekryteringsprocessen
Rekryteringsprocessen innehåller intervjuer med Barona och avslutningsvis kommer slutkandidaten bli ombedd att genomföra en referenstagning. Med hänvisning till GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via email eller telefon och ser framemot att ta del av din ansökan genom länken i denna annons.

Vi på Barona strävar efter objektiva rekryteringsprocesser och du kommer i ett första skede få besvara några digitala frågor via vår samarbetspartner Hubert. I samband med din ansökan får du ett email med innehållande länk till Hubert. Vänligen besvara Huberts frågor i nära anslutning till din ansökan.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu!


Om Barona Contact Center
Barona Contact Center sitter i fräscha lokaler i Solna Strand, bara några minuters promenad från tunnelbanestationen eller en kort promenad till Sundbyberg. Vi erbjuder friskvårdsbidrag, teamaktiviteter, och frukostar. Du kommer att gå utbildningar för att utvecklas och få verktyg för att hjälpa dig i ditt arbete. Vi arbetar tillsammans för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande. Vi jobbar tätt med daglig dialog mellan kollegor och närmsta chef. Vi är ett sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans i form av teamaktiviteter och vi arbetar aktivt för en öppen och positiv företagskultur.
Intresserad?
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl, så ansök till tjänsten via vår hemsida.

Kontakt
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Elin Nilsson, elin.nilsson@barona.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Kort Bakgrund om Live IT-gruppen
Live It-gruppen är ett snabbt växande företag som säljer känslor paketerade som upplevelser. På Live It är vi övertygade om att mötet med våra kunder är helt avgörande och värdesätter starkt relationen med kunden. Vi är passionerade och strävar alltid efter att passionerat leda kunderna genom vår produktportfölj-
Kreativiteten runt kundbemötandet lämnar vi upp till dig, för visst är du engagerad och modig nog att testa nya sätt att jobba på? Hos oss finns inga misslyckanden, bara spännande försök att driva utvecklingen framåt.

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer här:  http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Contact Center
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 mars 2023
  • Ansök senast: 10 maj 2023

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024