Kundservicemedarbetare till Loomis Pay

Kundservicemedarbetare till Loomis Pay

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu dig som har tidigare erfarenhet av service och teknisk kunskap, och som tycker att kundkontakter och administrativa arbetsuppgifter lockar. Ansök redan idag då vi jobbar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Loomis Sverige AB är marknadsledande inom kontanthantering och digitala betallösningar i Sverige med bland annat värdetransporter och uppräkningstjänster. På Loomis huvudkontor arbetar du med cirka 60 kollegor. Pendeltåget stannar precis utanför entrén och pendlingsmöjligheter till både Stockholm och Uppsala med omnejd är mycket goda. I de ljusa nyrenoverade lokalerna råder en trivsam, social och välkomnande atmosfär. Internt finns ett välutrustat gym, trivsamma gemensamma ytor och det anordnas olika aktiviteter så som afterwork’s och andra gemensamma tillställningar.

Detta är ett konsultuppdrag via Academic Work med en visstidsanställning på 6 månader. Därefter finns mycket goda möjligheter till förlängning förutsatt att båda parterna är nöjda med samarbetet.

#

#

Du erbjuds


* En långsiktig heltidstjänst
* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.


#

#

#

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som kundservicemedarbetare kommer du bland annat att arbeta med:


* Hantera ärenden från företagskunder främst via telefon- och mejlkontakter men även chatt
* Hjälpa kunder med frågor gällande avtal, beställningar, fakturor, felanmälningar, pris- och transportfrågor etc.
* Vara behjälplig med avtalshantering och manuell fakturering för både större och mindre företagskunder.
* Hjälpa säljavdelningen med att lägga upp nya kunder i systemet och utöka, reducera och säga upp avtal.


VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av service
- Har tekniska kunskaper eller stort intresse för teknisk support
- Har arbetat med telefon som närmaste arbetsverktyg

#

Vi söker dig som är


* Serviceinriktad
* Prestigelös
* Strukturerad


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Rotebro


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 april 2023
  • Ansök senast: 4 maj 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Implementation and Support Manager

Implementation and Support Manager

8 oktober 2024

Administratör till Medlemsservice

Administratör till Medlemsservice

4 oktober 2024

8 oktober 2024

8 oktober 2024